Johannanystrom

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Johanna Nyström - 1 september 2011 16:59


Dock tagna med telefon så är inte bästa kvalitén men det får duga :)


mycket mercedes var det här ;)

     

och mycket hund + en Pär


     


Körde förresten moped för första gången i mitt liv för någon dag sedan. Gick super & var skit kul. Tyckte nog dom här två också ;)

   

Av Johanna Nyström - 1 september 2011 14:30


Ny månad, ny dag, nya tag . . .


Vi går mot kallare tider och vintern närmar sig. Längtar jag? Absolut inte!

Vet redan nu hur jag kommer klaga i vinter där kring december, januari & februari när det är -30 grader och man håller på frysa ihjäl och man har inget att göra eftersom man knappt vågar sätta näsan utanför dörren. 


Nåja, som tur är far man bort nästa vecka till Turkiet med Camilla & Dan. 

Vi ska bo på ett fint hotell - Villa sunflower 1 heter det. Ni anar inte hur jag längtar! =) Hoppas tiden går snabbt! 



Idag har jag iallafall bara hunnit jobba, 07.30-14.00 och nu har jag intagit ryggläge i soffan med datorn på magen. Är helt slut, död. 

MÅSTE diska men förstår inte hur jag ska orka? Vill sova och vakna upp imorgon. aaaaaah! Tur man får helg imorgon.



Snart är vi där :)

 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards