Johannanystrom

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Johanna Nyström - 17 september 2011 16:07


Blir luleå ikväll eller vid klockan sju börjar vi rulla dit för lite bio, jag & matte. Blir Friends with benefits. Hoppas den är bra. Ska bli grymt skönt om int annat och mys. Sen får vi se vad som händer när vi kommer hem igen. Om int klockan är så mycket kanske man hinner göra nå. 


Idag har jag hunnit vara med Annika och Nils just, hälsat på Clarissa, Daniel och lilla Wilma. Druckit kaffe och surrat :) Sen hängt med syster en sväng och nu sitter jag hemma, har precis betalat bort lite räkningar så nu slipper jag tänka på dom nå mer. Funderar på att kanske diska men kändes ut jobbigt och tråkigt. Tror jag tar de imorgon istället. 

Av Johanna Nyström - 17 september 2011 11:04


Solen skiner och jag ligger inne. Vad är det för sätt? Det bästa vore ju att gå ut och ta vara på solen nu när den väl tittar fram och det inte regnar. 


Lördag idag, noll planer för dagen & kvällen. Eller det har varit tal om bio i Luleå, ska kolla upp filmer,platser och tider på en stund så kanske man bokar. Hade varit väldigt trevligt & skönt. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards