Johannanystrom

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Johanna Nyström - 18 september 2011 22:04


Fyfan för att helgen är över. Det suger och jag vill bara spy över att det är måndag imorgon. 


TUR helgen har varit bra iallafall. 


Fredag vart de bara lugnt och igår kväll for jag & matte till luleå och såg bio. När vi kom hem ladda vi ner Sons Of A och tog oss varsitt vinglas innan vi somnade. Och idag har vi glidigt omkring, jag har tvättat morfars bil och sen haft världens tjejsurr med Daniella & Annika J vilket var sjukt trevligt :) 


Nu blir de att krypa sig ner i soffan i oneP & mysa innan läggdax. Har massa ärenden imorgon och jobb. Känner mig extremt taggad, INT!


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards