Johannanystrom

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Johanna Nyström - 25 mars 2010 18:20

Jag känner mig fattig, satans fattig. Vilket jag också är, haft noll kronor ett bra tag nu på kontot och imorgon är det Fredag, vilket betyder - FEST!!! & jag ska vara full. Så vad gör man inte för att ha råd med lite alkohol? JO, man pantar burkar. Då är det fan illa. Har stått på konsum i en evighet och pantat, pantat och pantat. Men de var de fan värt, fick ändå ihop 270 kr så :)


Annars då? Dagen har varit allmänt jävla tråkig och en riktig skit-dag!

Jag har varit på satans dåligt humör så jag var tvungen ta mig en powernap tidigare på 2 h i hopp om att vakna upp lite gladare. Och jaaa, det tar sig.


Ikväll, eller snart blir det att dra på sig nå kläder och fara umgås med Dan. Ska försöka tvinga han att hitta en bil så vi kan fara kolla på den för att ha nå & göra :) Annars vettefan vad man skulle ha gjort!?!


Förresten, vars är festen imorgon? =)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards