Johannanystrom

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Johanna Nyström - 24 mars 2010 17:22

  

Marknad 2008

Av Johanna Nyström - 24 mars 2010 17:05

Jag älskar att sova! Mmm mm m

 

Måste nog vara det bästa som finns?

Förut, för 2-3 år sen kunde jag sova hur mycket som helst och var fortfarande trött hur än mkt jag sov, antar att jag blev "övertrött" av allt sovande, men jag älskade det.

Sen slutade jag upp med det, helt. Alla mina underbara powernaps byttes istället ut till att träna och umgås.

Men nu verkar jag ha hittat tillbaka till det igen - allt sovande.

Sover varje dag någon timme efter att jag slutat och sen far jag ut & gör något. Skulle jag inte få en sån ångest för att jag sover bort dagarna skulle jag spendera resten av mitt liv i sängen.


Okej, det här sög, ska inte sitta här och skriva om hur mycket jag sover varje dag och om hur jävla skönt det är. Haha! Men måste bara få säga en sista sak om att sova. Har precis vaknat upp efter en 2 timmars powernap och fyfan så SKÖNT det var!! ;)


Nu ska jag iallafall glo runt lite här, sen blir det kanske en promenad med Lina eller nå annat roligt. Vi får se!



SNART FREDAG!!!





Av Johanna Nyström - 24 mars 2010 12:13

Hur ska jag beskriva känslan på morgon när alarmet ringde 07.30?

Jag hann bara tänka, - SKJUT MIG!


Fyfan så trött jag var, blev rätt sent igår eftersom jag, Lina & Matte fick en impuls idé, att följa med Micke fram&tillbaka till Luleå för att skjutsa Oskar. Kom hem halv tre inatt men roligt var det, bättre än att ligga hemma och se upp i taket. Men mindre roligt på morgon, men det var bara att masa sig upp från den varma och sköna sängen, hoppa i duschen och fara till miroi där vi haft redovisning för AF & kommunalrådet om våran affärsidé. Det gick bra och jag tror dom nappa på idén, nu gäller det bara att jobba vidare med det så kanske Överkalix snart är en stor turistort. Vem vet!

Sen har jag fixat mig praktik på UG i tre veckor, 12 april - 30 april.

Kommer nog bli roligt :)


Nä, skriver mer sen, måste börja dra mig tillbaka snart!



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards