Johannanystrom

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Johanna Nyström - 4 mars 2010 22:59

Har jag hunnit med idag. Direkt jag slutade idag pickade jag upp Lina på bb och vi drog vidare mot Finland, men först ett stopp i Ötå på MH, skofina och en sportbutik. Fyndade mig ett linne på MH och ett "pannband" (vadfanheterdet)? på sportbutiken. Sen gasade vi vidare över till Finland och vårat stora mål - Alko. Blev att köpa 7 super goda men dyra cider, ca 180kr sammanlagt :/ Men det var de fan värt. Hade jag inte varit så fattig hade jag lätt köpt mycket mycket mer, men de får bli en annan gång, ska fylla på med liiiite billigare cider imorgon så jag klarar mig :) Sen for vi hem, och för att inte glömma, blev vi även typ "förföljda" av ett mongo i ötå! haha! Väl hemma hos Lina fick vi nån impuls idé att färga håret så då var det raka vägen ner på konsum. Linas hår blev ännu mer blondt och mitt ännu mera rött. Kan tillägga att vi hade satans roligt medans vi färgade varandras hår, men tänker inte gå in mer på det :)


Här får ni lite bilder från dagen istället att glo på!


 


      


   

Fram        Bak


  


  

Av Johanna Nyström - 4 mars 2010 08:31

Känner mig på extremt bra humör idag, kanske har det något med det wunderbara vädret att göra? :) -9 och SOL! Äntligen säger jag bara.

Nu är våren här ........ eller?



Igår hyrde jag & Lina en film som vi tyckte verkade ut garn bra, vi börjar se den och det händer absolut ingenting, det hoppar bara fram och tillbaka mellan olika människor, så vi blir less och slår av skiten.

Tar oss lite kaffe istället, lägger oss i min säng och snokar runt, surrar, skrattar, har "utbrott" och smider massor massor med planer. Och vid efter elva skjutsar jag hem henne.


En utav våra planer utförs idag direkt jag slutat, då blir det

Finland - Alko för att inhandla en massa godsaker :) Mums!

Kanske måste stanna till en snabb sväng i ötå också på Skofina och Modehuset? Dom brukar ju ha mycket snygga saker där så..


Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna, dra på mig nå kläder, leta fram solbrillorna och dra till miroi.

Fan vad sjukt det kändes ut att säga att jag ska leta fram solbrillorna. haha! Men solen skiner (nästan) för fullt och jag vill ju helst se något då vi beger oss över gränsen.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards