Johannanystrom

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Johanna Nyström - 21 mars 2010 21:24

Hittade en bild från fjortistiden på mig själv! haha! År 2005(?) tror jag det var. Låga jeans, kort linne, kajal som fan, och håret då, ja satan! :) Men kul hade man!


  

Av Johanna Nyström - 21 mars 2010 20:02

Ja det är verkligen jag! Jag kan fan aldrig ta det lugnt och varva ner, jag vill hela tiden ha något att göra, jag vill alltid ha någon i min närhet, jag hatar verkligen att vara ensam.


Jag lovade mig själv tidigare idag att jag bara skulle ligga i sängen resten av dagen/kvällen och ta det lugnt, riktigt jävla lugnt.

Det gick bra till en början, jag laddade ner en film som jag såg - Äntligen midsommar, kollade runt på datorn, lyssnade på musik men sen gick det åt fan. Jag kände hur det började krypa i kroppen på mig, jag blev bara mer & mer rastlös, mer och mer irriterad och jag blev bara mer och mer sugen på att göra nå. Suget efter närhet blev bara större och större, men ingen av mina vänner var tillängliga så jag var ändå tvungen stanna hemma men istället började jag tok städa mitt rum, jag har nog aldrig städat rummet såhär kliniskt rent som nu. Allt för att ha något att göra. Men saknaden av närhet, att umgås finns fortfarande där men jag får härda ut. Nu ska jag iallafall bryta mitt löfte och fara ut en stund, ska skjutsa Ida till hennes kärlek.


Har även kommit fram till en sak idag - Att jag har ett behov av att alltid ha någon att vara med, så länge jag har det mår jag bra och deppar inte ihop. Är jag själv blir jag grinig, less, ledsen, nere, deprimerad och sur. Det stör mig riktigt jävla mycket.... Men men, livet är inte alltid så lätt, även små saker som det här kan vara riktigt, riktigt jobbiga.

Av Johanna Nyström - 21 mars 2010 20:01


Fan så den väcker minnen!

Av Johanna Nyström - 21 mars 2010 14:21

sakta men säkert!

 

Söndagen är här och helgen börjar dra sig mot sitt slut än en gång, ångesten blir bara värre och värre för varje minut som går.

Varför ska helgerna alltid gå så fort? Dom är alldeles för korta.


Men jag har hunnit med en hel del nyttiga & roliga saker under helgen.


Fredag - Var och tränade med Dan & Sam, sen legade jag hemma och hade i psyket, lyssnade på gråtmusik och ville bara försvinna tills Dan kom och räddade mig, jag hjälpte han att slita solfilm och sedan blev det några varv på Bränna innan läggdags.


Lördag - Vaknade upp med världens träningsvärk från helvetet i mage & rygg men jag bet ihop och for till Bränna med Dan & Matte, vi tog oss årets första mjukglass som jag tjatat om hur länge som helst, men det var nästan en liten besvikelse. Den var inte alls lika god som jag ville minnas och jag blev mätt direkt. Sen kom Lina S och joinade oss ett tag innan vi drog till UG för att se en massa band spela där. Sen snabbt hem och äta innan Lina kom till mig här vi suttit och planerat en jäkla massa framtida saker :) Senare blev det film med André & Matte

- Sherlock Holmes, men den gav vi upp ganska så snabbt eftersom ingen av oss hade riktigt ro i kroppen att se, och minst sagt jag. Efter några varv på bränna +lite överallt for man hem sov.


Söndag - Vaknat vid tio, varit deprimerad och velat ligga under täcket och gömma mig i år men jag röck upp mig och tog hundarna och gick på en lång promenad med Dan & Matte. Vilket jag absolut inte ångrar, var satans skönt + att man fick vara ute i det fina vädret :)

Nu ligger jag hemma i sängen och försöker ta mig lite ork att städa rummet för det behövs verkligen. Vad som händer ikväll återstår att se, känner för en lugn hemma kväll med en film och massa gott!






Av Johanna Nyström - 21 mars 2010 11:41

Remember all the things we wanted
Now all our memories, they're haunted
We were always meant to say goodbye
Even with our fists held high
It never would have work out right, yeah
We were never meant for do or die
I didn't want us to burn out
I didn't come here to hurt you now I can't stop

[Chorus]
I want you to know
That it doesn't matter
Where we take this road
But someone's gotta go
And I want you to know
You couldn't have loved me better
But I want you to move on
So I'm already gone

Looking at you makes it harder
But I know that you'll find another
That doesn't always make you wanna cry
It started with the perfect kiss then
We could feel the poison set in
"Perfect" couldn't keep this love alive
You know that I love you so
I love you enough to let you go

[Chorus]

You can't make it feel right
When you know that it's wrong
I'm already gone, already gone
There's no moving on
So I'm already gone
Ahhh already gone, already gone, already gone
Ahhh already gone, already gone, already gone

Remember all the THINGS we wanted
Now all our memories, they're haunted
We were always meant to say goodbye

[Chorus]

You can't make it feel right
When you know that it's wrong
I'm already gone, already gone
There's no moving on
So I'm already gone

 

Av Johanna Nyström - 21 mars 2010 10:28

Det är strålande sol ute och endast några små ynka minus grader och här ligger jag i sängen och ruttnar.

Känner ingen ork eller lust alls att kliva upp härifrån, vill bara ligga kvar och gömma mig under täcket. Fan det är ju hemskt!

Men hur än jävla mycket det tar emot att gå ut i det underbara vädret så SKA jag göra det iallafall. Jag kan ju fan inte ligga här inne en sån här dag och tycka synd om mig själv. Så tror det blir en promenad lite senare med hundarna, någon som vill komma med? Hör av er!


  

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards