Johannanystrom

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Johanna Nyström - 17 mars 2010 19:36

Jag är i extas, upp i varv.


28april bär det iväg, gratis kryssning är det bästa!! :)


HUR vi ska ha det bra LINA!!!! ;)


Av Johanna Nyström - 17 mars 2010 15:09

Känner jag mig verkligen som! Jag blir så less! Fan så mitt humör skiftar idag, först sur, sen på toppen humör och nu sur, less, irriterad och deprimerad. Fattar inte vad fan det är med mig? Det tar verkligen på alla krafter.

Måste försöka hitta på något roligt att göra ikväll, bara nå så man inte ligger hemma helt själv och deppar ihop. Hade velat se REC , alla säger att den är så bra. Någon som är på?

Av Johanna Nyström - 17 mars 2010 11:29

    Vårat alldeles egna kärlekspar här på miroi  

Lägg märke till den snygga hajfågeln i bakgrunden        


Av Johanna Nyström - 17 mars 2010 10:57

Hur vi har det bra här! Vi gör typ ......... ingenting! Sitter och glor, surrar, dricker kaffe, försöker komma på nå bra till våran turistgrej men det går mera .. segt! Snart lunch och då blir det B-valls ;)


På morgon vaknade jag upp på fel sida, har varit så sjukt sur och irriterad men shit så snabbt det kan vända.

Nu är jag ju nästan på topp humör :)


Bjuder på en turkietbild! Fan så jag vill utomlands!

  


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards