Johannanystrom

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Johanna Nyström - 9 mars 2010 16:50

+ alla våra "garn bra" ursäkter till att få dricka.

Tex: Men det är ju Big Brother ikväll, då får man ju dricka, osv osv. haha! Fan så kul det var på den tiden =)


                       


Bilder från åren 2004 - 2009

Av Johanna Nyström - 9 mars 2010 12:17

På hög nivå! Nu är fan våren här, nästan helt, vi har soliga dagar men det som fattas är den där "riktiga" värmen som hettar, så att det känns helt enkelt. Men det är påväg, man känner att solen redan börjat värma lite grann.


Det är såna här dagar, gånger jag önskar att jag gick i skolan för då får man ha lov, arbetar man eller går en skit utbildning som jag gör int fan har man nå lov då. Det suger! Tycker egentligen vi också borde få ha lov :) Nu går vi ju miste om de finaste dagarna- för jag slår vad om att det kommer vara fint i princip hela veckan och till helgen bli grått & kallt när man väl är ledig. Garanterat och turen har ju inte direkt varit på min sida den senaste tiden så.


Nåja, är hemma på lunch nu iaf och har precis ätit en banan +äpple, är alldeles för lat idag för att laga mig nå mat. Ska strax börja dra mig mot miroi igen måste bara vila just. Bäst ställa alarm så jag inte råkar somna ;) 




Finaste & varmaste vårdagen förra året på Vännesberget. Under Påsken tror jag det var!?  


Av Johanna Nyström - 9 mars 2010 09:11

Fan så det tog emot på morgon då alarmet ringde och jag såg ut genom fönstret. Fan!! Och här måste jag sitta hela dagen och lyssna på nån gubbe som ska tala om nå, han skulle tydligen vara här hela veckan. KUL!!!! Hade velat fara ut med skotern idag och grilla korv och dricka varm choklad..



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards