Johannanystrom

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Johanna Nyström - 22 mars 2010 17:43

och blev bara ännu sämre.


Fick veta idag att jag måste fixa en praktikplats till imorgon. BRA att säga det dagen före. Fan så less jag blir. Jag vill inte ha praktik, det är så satans tråkigt och dom menar att det leder till jobb, jo tjena! Jag har haft praktik tusen gånger på olika ställen och int fan har det lett till nå jävla jobb. Eller jo, en gång - sommarjobb, men inge mer med det.


OJOJ!!!!!!!


Har iaf varit och solat för en stund sen, skönt som fan.

Nu är ju den stora frågan vad fan man skulle ha gjort ikväll??

Ska slå på nå gråtmusik och tycka synd om mig själv tills vidare.

Av Johanna Nyström - 22 mars 2010 12:13

Idag är allt extra jobbigt.

Att stiga upp på morgon var satans jobbigt, att duscha, sminka, klä på sig var jobbigt, vara på miroi, köra bil och att bara ta ett fotsteg är jobbigt. Hoppas verkligen att det vänder.

Det possitiva med dagen är iaf att jag hittat massor med filmer att ladda ner så nu kommer jag vara sysselsatt ett tag framöver :) Ni får gärna joina mig, speciellt när det är skräckfilm som står på schemat.


Är hemma på lunch nu, men det var ju hela så onödigt eftersom kyl & frys är tom, det enda som finns är yoghurt som inte alls kändes ut så lockande men det får duga för jag håller på hungras ihjäl.

Måste försöka börja äta frukost på morgon så man slipper fara hem varje jävla dag. Nä nu ska jag sleva i mig y och sedan dra ner mot mirre för en kopp kaffe innan vi börjar igen.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards