Johannanystrom

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Johanna Nyström - 23 mars 2010 18:32

 

Sommar & sol


      


      

Av Johanna Nyström - 23 mars 2010 18:20

Fan vilket väder de har varit idag, sol & + grader ute :) Det gillar vi.


Efter att ha varit en snabbis på miroi så kom Vickan, Jim & lilla Albin och plockade upp mig. Vi for och åt på B-valls och raggade runt lite och surrade på en jäkla massa :) Alltid lika roligt att träffa Vickan och världens sötaste lill kille såklart :) För er som inte vet är jag Albins tjej.

Efter att jag joinat dom ett bra tag for jag hem och somnade direkt jag la mig i sängen, vaknar upp 3 h senare och maten var precis klar, efter det for jag & tränade med Dan & Matte och har precis kommit hem igen.

Nu blir det att duscha av kroppen, håret får fan vänta tills imorgon, så ska man väl försöka styra upp nå att göra sen?!


Imorgon är en stor dag, berättar mer imorgon beroende på hur det går, men kan ge en liten ledtråd, det har med Överkalix framtid att göra ;) 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards