Johannanystrom

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Johanna Nyström - 19 mars 2010 17:53

Efter 2,5 timmes powernap tog jag mig i kragen och for träna med Dan & Sam. Hade verkligen ingen lust men for iaf och tänkte att jag kunde ta det lugnt men inte det, Dan bara körde och körde med mig så nu är jag helt slut i kroppen, kommer inte kunna röra mig imorgon.

Men nu ska jag försöka ta tag i träningen igen för sjuhundraelfte gången, dock inte styrketräna varje dag för det kommer aldrig hålla men då jag känner för det och iallafall en promenad så ofta jag kan & har tid. Så imorgon direkt jag vaknat blir det en prommis om vädret tillåter och det inte ska hålla på vara tusen minus ute.


Nu blir det iaf att ligga i sängen och vänta på att något händer! Känner på mig att jag kan nog få vänta ett bra tag.

Såna här gånger hatar jag Överkalix.

Av Johanna Nyström - 19 mars 2010 13:00

Nu har man helg, NÅGOT jävla skönt!! :) Men den stora frågan är ju vad fan man skulle ha hittat på idag/ikväll? Den enda som alltid är på av mina vänner att göra något jobbar hela långa helgen, alla andra bor utanför kommun, är utomlands eller sitter fast med sin flick/pojkvän.

Jag är sjukt sugen på att bada bastu eller dricka vin, fan så gott det skulle vara meeeen jag är fattig, fattig som en jävla uteliggare så att dricka går då bort :/


Nåja, vi får se vad som händer & fötter ikväll, men hemma ska jag då fan inte ligga!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards