Johannanystrom

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Johanna Nyström - 3 mars 2010 21:36

 

you know there's two sides of every story

see i dont know why you cryn like a bitch
talkn shit like a snitch
whyd you write a song about me
if you really didnt care
you wouldnt want to share
telln everybody just how you feel
fuck what i did was your fault somehow
fuck the presents, i threw all that shit out
fuck all that cryin it didnt mean jack
well guess what yo
fuck you right back

fuck what i did was your fault somehow
fuck the presents i threw all that shit out
fuck all that cryn it didnt mean jack
well guess what yo
fuck you right back
you thaught you could
really make me moan
ive had better sex all alone
i had to,turn to your friend
now you want me to come back
you must be smokin crack
im goin elsewhere,and thats a fact
all those nights i moaned real loud

fuck i faked it..a ritual
all those nights you thaught you broke my back
well guess what Joe, your sex was wack
all those nights i moaned real loud
fuck i faked it...a ritual
all those nights you thaught you broke my back
well guess what Joe your sex was wack
oh oh uh hu yeah
oh oh uh hu yeah
oh oh uh hu yeah
oh oh uh hu yeah
you question, that i care
maybe i would have,if you woulda gone down there
now its over,but im doin it and im glad
i didnt catch your crabs
i cant sweat that cuz im 'bout to go
fuck what i did was your fault somehow
fuck the presents i threw all that shit out
fuck all that cryn it didnt mean jack
well guess what yo
fuck you right back
oh oh uh hu yeah
oh oh uh hu yeah
oh oh uh hu yeah
oh oh uh hu yeah...
....you made me do this

Av Johanna Nyström - 3 mars 2010 21:27

Ligger i sängen och myser med söt, hur jag har det bra :)


LÄNGTAR TILL HELGEN!!!!! :)

Av Johanna Nyström - 3 mars 2010 17:09

Har förresten fått mina pengar idag som egentligen skulle ha kommit i måndags, störande men nu är dom här och det firade jag med att shoppa lite smink och hårprodukter.


  

Foxy Curls fick jag gratis eftersom den var slut och dom hade bara en använd kvar, men hallå, gratis och knappt använd, det gillar vi? ;) Och rougen och den rosa läggpennan hörde ihop och man fick det för 50 kronor. Snåla lite men vad fan, det går ju att använda så + att dom hade jävligt dåligt med smink på Centrum nu, dom har ju slutat med nästan alla märken så måste nog ta en shopping tur till Luleå här nå för jag MÅSTE ha rougen från make up store, sjukt snygg och bra är den!


Så nu var man ca 1000 kronor fattigare men en massa produkter rikare ;)

Av Johanna Nyström - 3 mars 2010 16:51

Idag har jag efter att vi fick sluta kring två varit med Vickan, Vicky & Albin. Vi for på köket och åt, Daniella kom och joinade oss en stund och jag fick äntligen min efterlängtade pizza :) Efter det for vi till Vicky på Tvik och surrade på men lekte och gosade mest med världens sötaste Albin :) Fota några bilder som jag lägger upp här nere, men ni får ursäkta kvalitén, var ju såklart glömsk på morgon och glömde kameran så det blev några skit kort med telefon.


 


       


      


Och en liten film kan jag bjuda på också :)



Han är så jäkla söt lill killen där :)

Av Johanna Nyström - 3 mars 2010 09:16

ska det satan aldrig sluta snöa? Börjar bli något jävla less nu! Fyfan!!!



Tänkte skriva lite om igår eftersom det var en så lugn och bra kväll :)

Efter jag hade slutat for jag som sagt och sola vilket resulterade med att jag brände sönder ansiktet för att jag är så klantig och glömde ansiktssolskyddet, och nu ser jag ut som en brandbil. Eller idag är det lite bättre men istället flagnar jag, snyggt! JÄVLIGT snyggt, eller så int!!

Nåja, det går väl bort inom en snar framtid får vi då hoppas.

Sen drog jag vidare till bb där Lina försökte lära mig hur man spelar poker så vi kan dra en turnering här nå :) Kul men vi gav upp det ganska så snabbt och istället for vi till Grelsbyn och spelade sällskapsspel med mamma eftersom hon tidigare hade gnällt till mig om hur sugen hon var på det. Så vi spelade Trivial pursuit och under spelets gång hann jag komma fram till en sak: Jag är satans trög! Eller så kan vi skylla på att min hjärna inte riktigt fungerade som den skulle igår ;) Efter spelet var slut for Lina hem och jag intog sängläge med datorn på magen och försökte hitta nå filmer att ladda ner.


Idag eller nu sitter jag på miroi, är väldigt slut och seg idag, men förhoppningsvis kommer jag igång snart! Idag när jag slutar blir det att fara picka upp Vicky och sedan möta upp Vickan på busstationen för att sedan fara till Vicky och surra, skratta, gosa med Albin och bara allmänt umgås. Ska bli garn kul. Och ikväll blir det film :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards