Johannanystrom

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Johanna Nyström - 7 mars 2010 16:53

Ja det har det verkligen varit. Men jag har hunnit med lite nytta iaf, follat upp nå + strykt gardiner och städat rummet. Har även hunnit med att se OZ men det var inget för mig så istället tog jag mig en powernap på cirkus 1h & 40 min typ. Något jävla skönt var det.

Har precis sminkat mig, för här i sängen kan jag ju inte ligga hela kvällen lång, så snart ska jag vara med Lina och vettefan vad man sku ha gjort? Se film och ta de allmänt lugnt? Om inte nå annat förslag dyker upp.

Av Johanna Nyström - 7 mars 2010 16:49


      



      


      


      


  

  

Av Johanna Nyström - 7 mars 2010 10:38

Helgen börjar närma sig sitt slut och måndagen är på intåg, fast jag är ledig imorgon så en extra helgdag får man sig iaf :)

Kanske ska jag dra lite snabbt om helgen då?


Fredag: Gjorde mig klar för kvällen, for till bb där jag & Lina hade 2-mans förfest vilket var sjukt kul. Vi sysselsatte oss med att lyssna på go bra musik, spelade öl-spelet, drack massor med goda cider som tydligen gjorde tungan gul, haha! och tog lite foton. Sen for vi kring Bränna med Pekka & Markus innan vi sedan for till DP där vi blev hela natten lång, vid halv sju på lördagmorgon var vi hemma på bb igen och där somnade vi så gott efter lite surr.


Lördag: Vaknade just före tolv av att Dan ringde, då var det bara upp & hoppa eftersom vi hade planerat in en skotertur, trött, risig, oäten och bakfull (vettefan om vi int fortfarande var fulla då vi vakna) for vi till mig, tog skotern och inväntade Dan, Tobbe & David. Målet var Metträsk och väl framme där satt vi och njöt i det fina, soliga vädret. Skoterturen avslutades på Vippa. På kvällen hände inte någonting alls, var på Bränna just, till Rebecka och vid halv tolv typ for vi hem sova. Var helt jävla död på kvällen.


Söndag, idag vettetusan vad man sku ha gjort? Nå vettja man alltid hittar på :) Bjuder på lite bilder senare.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards