Johannanystrom

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Johanna Nyström - 1 mars 2010 11:57

Helgen är över och den har varit väldigt lugn. Knappt så att jag kommer ihåg vad jag gjort. haha!


I Fredags blev det iallafall att se när Lina tatuera sig, eller jag såg väl mest på filmerna jag satte på. Efter det hände inte allt för mkt, vi tog nå varv, var till Dan och såg när dom skruva och var hemma vid elva typ.


Lördag vaknade jag väldigt tidigt, alldeles för tidigt, just före åtta eftersom det körde förbi flera skotrar som levde om nå förbannat.

Sen drog iaf jag & Lina iväg till sporthallen och kollade basket match, efter det bjöd hon på mat på bb och kvällen spenderades kring Bränna, en jäkla massa skratt & surr, sjuka saker och avslutades hos Matte framför en film, tidig kväll här också, vid halv tolv var jag hemma typ.


Söndag vaknade jag också tidigt, Lina kom förbi och vi gick upp i backen just och kollade in skotertävligen men eftersom det var så jävla kallt gick vi hem till mig istället och drack kaffe. På kvällen spelade vi kort på bb, var i badhuset och sköt lite på korgarna och inte mycket mer än så.


Måndag idag då, ny vecka, nya tag, just nu sitter jag på miroi och har lunch, har precis tryckt i mig en banan jävel till lunch eftersom jag är så fattig och inte kan äta ute som alla andra. Och hem orkar jag då fan inte köra i den här snöstormen.  Nä nu ska jag gå en trappa ner och ta mig kaffe, igen!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards