Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna Nyström - 14 oktober 2010 14:09


    


  

Har målat av den här bilden med oljefärg i 9an(?) tror jag de var. Ska fota den och lägga upp nå senare, tror jag har en på Zeb också :)


Av Johanna Nyström - 14 oktober 2010 09:55

Vaknade på morgon och såg att marken var helt vit. KUL! =)

Tidigare har jag varit sjukt skeptisk till att det ska komma snö men nu vill jag bara ha mer, sjukt mycket mer. Fast jag tycker ännu att vi kan hoppa över den iskalla vintern och låta det bli vår på en gång :) Vill köra skoter, fara grilla en korv, vara ute och njuta av vårvädret, höra hur det droppar från taken och jaaa, tom bli blöt om fötterna av allt slask.


Idag ska jag då lätt ut och fota, hoppas att solen tittar fram också så man får nå fina bilder :) Nu ska jag iaf gå väcka mamma & Tigro som ligger och sover så sött.

Av Johanna Nyström - 13 oktober 2010 23:06

Har precis kollat Kungarna och nu på en liten strax blir det sängen. Längtar tills jag får somna in för inatt, känner mig helt slut i kropp & huvud fast jag chillat hela dagen och inte ansträngt mig en enda gång :)

Torsdag imorgon, det tar sig ;)


Fick förresten veta en sak ikväll om vad en hade sagt på hotellet sist de var, alltså jag orkar inte ens kommentera det. Är bara så sjukt löjligt och omoget.

Jag är 21år snart och har viktigare saker för mig än att hålla på lägga ner tid på att bry mig uti andra, vad dom säger om en och gör. Vill man vara elak så varsågod men jag tar inte åt mig, jag orkar inte ens för jag vet mycket bättre än så. Och så länge jag är lycklig och mår bra, vilket jag mer än gör så är jag nöjd. Och just nu kan jag inte ha det bättre :)


Nää, nu blir det godnatt för mig, måste orka med morgondagen också som består av bus med Tigro. Tänkte klämma in en liten prommis också upp i backen så han får springa av sig lite med dom andra hundarna :)


Nattinatt!



Av Johanna Nyström - 13 oktober 2010 19:02

Sjukt hur man kan ändra ljuset på bilderna, alla är tagna mitt på ljusa dagen men fixade & trixade, ändrade inställningar så det ser ut som att de är kväll. 


          


  

Av Johanna Nyström - 13 oktober 2010 18:42

Har legat hemma precis hela dagen. Kul? NEJ! Skönt? JA! 

Jag har ju en förmåga att alltid vara igång och alltid vilja ha nå att göra men jag har faktiskt börjat bromsa mig själv ibland. Eller okej, typ aldrig, bara de dagar då jag vet att det absolut inte finns någonting att göra. Orkar som inte ens försöka komma på nå att göra då, bättre ligga hemma och känna lugnet. Händer ju int allt för ofta så att säga. 

Men har iallafall varit ut en lill stund ikväll med Dan och Matte. En timme typ och det får duga för idag. 


Är ju helg snart och då lär det vara full rulle för mig som vanligt.

Men jag gillar det! :) Som sagt, man lever bara en gång OCH man är bara ung en gång. 


Idag har jag förresten varit ut och fotat lite, eller bara en och samma sak. Vickan visade mig någon inställning på kameran så har försökt lära mig den och testat mig fram. Kanske snör upp nå bilderna senare. 

Såg också att dom skulle starta en fotokurs för att lära sig mer om sin kamera, är grymt sugen att börja. Men vill inte själv. Så om någon mer är intresserad, hör av er snabbt så man hinner anmäla sig :)


Nu ska jag kolla vidare och vänta på att klockan blir tio då Kungarna av Tylösand börjar! :)

Av Johanna Nyström - 13 oktober 2010 00:04


Har precis kollat filmen Helena tipsade mig om, den hette visst - Green Street Hooligans. SJUKT JÄVLA BRA! Ni måste se den! Tänkte se tvåan imorgon och se om den är lika sevärd som ettan. 


  

Av Johanna Nyström - 12 oktober 2010 22:11

Drog ut med Helena och Malin tidigare istället för att se PH. Lika bra för vi hade det så trevligt :) Helena tipsade även mig om en film som ska vara sjukt bra och sorglig, Hooligans. Så den tänkte jag nu krypa ner under täcket till och se innan jag ska sova. 


Onsdag imorgon = Snart heeeelg! :)

Av Johanna Nyström - 12 oktober 2010 18:22

Idag mår jag toppen och humöret är på högsta grad :) Fast så här känner jag i princip varje dag förutom då man känner sig lite små förkyld, för då känns ju allt ut piss och man hatar allt! Haha! Tänk att en liten förkylning kan dra ner humöret på en så mycket ibland? Som sjukt. 


Men än så länge har jag klarat mig från den här förkylningen som de flesta verkar ha, så ett tag till får man vara glad iaf :) 

Idag har det inte hänt allt för mkt, jag och Tigro har varit ut och umgåtts med Matte och Pär hela dagen typ. Väldigt trevligt var det. 

Vad som händer resten av dagen får vi se, skulle vara skönt bara ligga hemma och ta de lugnt, har varit igång ganska mycket på senaste och kroppen behöver få vila ibland. Är dessutom sugen på att kolla Paradise Hotel som börjat nu igen. Men vi får se :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards