Johannanystrom

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Johanna Nyström - 14 oktober 2010 22:53

Nu är man äntligen hemma igen efter en trevlig kväll. For och plockade upp Helena tidigare, drog på ugget, drack kaffe och surrade på med folk. Sen har vi varit kring Bränna, Dan & Tobbe kom också och joinade oss. Och nu snart ska jag sova, är full rulle hela dagen imorgon, för vid halv tio far jag, Helena och Tobbe till kalix med stort släp och hjälper Vickan att flytta hit till underbara Ökx :) 


För övrigt hoppas jag på en nykter och lugn helg :) Godnatt!

Av Johanna Nyström - 14 oktober 2010 17:23

tills det är Fredag <3


Hur jag längtar! Skönt med helg då alla ens vänner är lediga och man kan hitta på en massa bus :) 

Och det stora +et imorgon är ju att lönen kommer, då blir jag 3500kr rikare. Det sitter ju aldrig helt fel. PLUS att jag fått audin av pappa, eller jag får sälja den och ta pengarna själv. Så imorgon är det en som kommer och ska se på den, hoppas han vill ha den, helst för de vi lagt ut den för, fast gör int så mkt om han kommer pruta. Den är int värd så mycket. Men hoppas iaf att han tar den för 4000kr :) Sen har jag ju då också golfen min, vette tusan hur jag skulle ha gjort med den? Funderar på att sälja den, vill ju ha en nyare bil. Men jag vet inte? Får se imorgon hur mkt jag får för A och sen bestämma mig uti golfen. 


Nåja, nog om det. Nu börjar det vara kväll, funderar ännu på vad man skulle ha gjort? Fara på UG en sväng och träffa folk + dricka kaffe? Eller bara ta det lugnt här hemma?

Av Johanna Nyström - 14 oktober 2010 14:09


    


  

Har målat av den här bilden med oljefärg i 9an(?) tror jag de var. Ska fota den och lägga upp nå senare, tror jag har en på Zeb också :)


Av Johanna Nyström - 14 oktober 2010 09:55

Vaknade på morgon och såg att marken var helt vit. KUL! =)

Tidigare har jag varit sjukt skeptisk till att det ska komma snö men nu vill jag bara ha mer, sjukt mycket mer. Fast jag tycker ännu att vi kan hoppa över den iskalla vintern och låta det bli vår på en gång :) Vill köra skoter, fara grilla en korv, vara ute och njuta av vårvädret, höra hur det droppar från taken och jaaa, tom bli blöt om fötterna av allt slask.


Idag ska jag då lätt ut och fota, hoppas att solen tittar fram också så man får nå fina bilder :) Nu ska jag iaf gå väcka mamma & Tigro som ligger och sover så sött.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards