Johannanystrom

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Johanna Nyström - 20 oktober 2010 23:17

Har haft fullt upp precis hela dagen, men int klagar jag :)


På morgon, nästan direkt jag slog upp ögonen for jag och sola i Bränna. Var tvungen göra bort det snabbt annars hade jag bara gått och skjutit upp det och de hade aldrig blivit av. Sen hem duscha, äta för att sedan ta med mig lilla Tigro till Vickan & Abbe. Där har vi busat & lekt på hela dagen. Speciellt Tigro och Albin :) T var helt galen och ville busa med A hela tiden, förföljde honom vart än han gick. Men det är ju sjukt bra att han tycker om barn och får träna att vara i närheten av dom :) 

Sen har vi fyra tagit oss en prommis kring Bränna. Gjort lite ärenden och varit på B-valls och käkat god lunch. MUMS! Och bara allmänt varit. 

Vickan och jag har även hunnit varit ut med Matte & Dan en timme eller två ikväll. Trevligt trevligt! :) Och nu har jag precis kommit hem, tänkte snöra mig snart så det blir Torsdag nån gång! 


Vickan fyller 20år på cirka en halv timme, så jag passar på att skriva grattis redan nu :) GRATTIS GUMMAN! <3 

Imorgon får du joina mig på systemet, wiiihooo! =)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards