Johannanystrom

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Johanna Nyström - 21 oktober 2010 09:22


Dinsko.se


Synd att man inte var miljonär. Lätt att alla dom här skorna hade stått i min garderob och sett snygga ut! Jag köper fan hellre skor än kläder. 

Och jag tror allt är mammas fel att jag älskar skor och har ett X antal par skor här hemma. Just för att hon ägt en skoaffär i många många år. 

ÅÅÅÅÅH, VILL HA, NU!!

Av Johanna Nyström - 21 oktober 2010 09:14

När jag ser dom här bilderna. Hur söt får man bli? :)


Jag & Tigro var och hälsade på hos Vickan igår, sen säger V att Tigro är under soffan så jag lockar fram honom och fram under soffan kommer han med en tutte i munnen, Albins tutte. Såg helt sjukt ut och både jag och Vickan bröt ihop av skratt. Såg ut så jävligt gulligt och sött. Så snabbt tog hon fram kameran och fotade honom. Och han såg så stolt ut där han satt med tutten i munnen och sög :) haha!


Sötare hund finns inte!


    

Foto: Victoria Ekman

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards