Johannanystrom

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Johanna Nyström - 26 oktober 2010 21:51

Haft en trevlig kväll med Helena och Vickan. Snurrat kring Bränna, varit hos H och sett uti julsaker <3 och sen en sväng på UG för en kaffe kopp och en match i biljard :) Trevligt trevligt! Tur att UG finns när man absolut inte har något bättre för sig. Alltid lika roligt fara dit och träffa folk, umgås och tex spela biljard :) 


Nu ligger jag hemma i min lilla men sköna säng. Funderar på att gå göra mig varm choklad och 2 rostade frallor och inta soff eller säng läge och se en bra film :) Tror det får bli så också. Här händer ju inte så mycket..

Av Johanna Nyström - 26 oktober 2010 17:25

Jag har så sjukt mycket bilder på datorn så jag tänkte att jag nu ibland ska lägga upp några bilder här i bloggen från varje album. Speciellt gamla bilder, de är ju dom bästa :) Så nu kör vi första omgången...


 Album - 2004

(Klicka för större)


                                          



Av Johanna Nyström - 26 oktober 2010 14:58

Alla mina planer för dagen förstördes när morfar ringde och sa att jag måste komma vakta mormor i 2 timmar. Irriterande. Men viktigare att vakta henne så att hon inte faller och slår ihjäl sig än att ta en prommis med vovvarna. Nu är jag iaf hemma igen efter att ha varit där sen kl ett.

Vettefan vad jag skulle ha gjort nu då? Duscha skulle vara skönt men sjukt jobbigt att ta sig in i den ... Äta? Joo, är hungrig men som vanligt har vi ingen mat här hemma. Hmm... Sova skulle också vara förbannat skönt men det får vänta.


Jag vill bort härifrån, se nytt, göra nya saker....

Av Johanna Nyström - 26 oktober 2010 10:37

När jag väl kan sova så ringer ju såklart min kära far och väcker mig och ber mig sätta på mat tills han kommer hem på lunch. TYPISKT! Så det var bara stiga upp och låtsas se glad ut fast jag är trött som en björn och skulle kunna sova i flera år känns det som.


Nåja, nu när jag väl är vaken kanske man skulle gå och äta lite frukost och sen fara sola om jag orkar? En prommis med Tigro och kanske dom andra hundarna blir det sen. Tänkte gå upp i berget med dom så dom får springa av sig :) Plus att jag själv får mig en liten prom. Sen blir det väl att hjälpa morfar städa, har ju gjort en deal med honom. Ska hjälpa dom med allt dom behöver ha hjälp med, vilket är ganska mycket och då får jag ca 500kr i månaden, beror som på. Int just lite bra  :)


Nää, mat till pappa var det va?!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards