Johannanystrom

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Johanna Nyström - 5 oktober 2010 23:36

Har precis kommit hem för en liten stund sen. Har spenderat kvällen med att först umgås med Lars en stund, vi tog nå varv och drack kaffe. Sen bytte jag bil till Annikas och vi har bara allmänt svammlat på och hade det trevligt :) Varit hemma hos henne och surrat på en jäkla massa med hennes syskon. Mkt trevligt! :) Sen har Helena & Malin också varit med oss en stund.


Nu tänkte jag göra godnatt och krypa ner i min nybäddade säng. Hur jag kommer sova gott inatt! :) Puss!

Av Johanna Nyström - 5 oktober 2010 16:14

Annika och Sam drar en liten dans :)



Lat

Av Johanna Nyström - 5 oktober 2010 15:56

Har haft en väldigt lugn och stillsam dag än så länge. Mest legat och latat mig framför datorn. Men tog mig ork att städa rummet och bädda sängen, eller sätta nya sängkläder så ikväll lär jag sova som en prinsessa :) Hur det ska bli skönt! Har även hunnit varit ut och umgås med Matte just. 


Nu snart blir det iallafall mat och sen får vi se vad man hittar på? 


   Jag & Lina i somras på G till Gällivare!

Av Johanna Nyström - 5 oktober 2010 12:35

Hold me tonight
I feel like an angel
Hold me so tight
'Cause you make me feel so high

Hold me tonight
Like an angel in the sky
Hold me so tight
'Cause in your arms I feel so high

You broke my heart right from the start
I never let you go
Hold me tonight
'Cause I need you

Hold me tonight

Hold me tonight

 

(Manian - Hold me tonight)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards