Johannanystrom

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Johanna Nyström - 18 oktober 2010 23:05

Har jag haft ikväll med Helena och Vickan. Vi har surrat på en jäkla massa, sett det bästa av Dag-otto, eller vad de nu heter? Kollat efter drinkar osv osv. Annika och Dan har också hunnit joina oss en lill stund var. Och nu, nyss har jag kommit hem. Ska strax bädda ner mig i sängen och slå på en film. 


Tisdag imorgon, GE MIG HELG NU!!! =)

Av Johanna Nyström - 18 oktober 2010 09:48


  


Mm-Mmm-Mmmmmm ;)

Av Johanna Nyström - 18 oktober 2010 09:25

Drar en liten sammanfattning om helgen eftersom jag varit sjukt dålig på att uppdatera.


Fredag - Helena kom och plockade upp mig vid 09.30 och sen for vi till Nybyn och hämtade upp Tobbe, men en kopp kaffe bjöd han på först. När goo morgonkaffet var svalt drog vi vidare till OK och kopplade på släpet och resan mot kalix började. Den var både kul och jobbig, avgasröret gick ju självklart sönder, eller det blev hål i det så ni kan ju gissa hur fint och tyst det lät. Fyfan säger jag bara, det var en plåga. Haha! Väl framme i Kalix hos Vickan packade vi in alla hennes saker i släpet på en timme typ och efter svett och mycket spring for vi på Kina och åt en välförtjänt lunch.

Hemma i Ökx igen var det bara att packa in allt i ny läggan hennes. När det var gjort svek dom andra oss och jag hjälpte V hela dagen/kvällen med att fixa i ordning. När vi vart less slog vi på några filmer och jag unnade mig några cider. Och det slutade med att jag somnade så gott på hennes soffa.


Lördag - 06.30 tyckte Albin att det var dax vakna, så vi busade med honom lite innan jag for hem vid halv nio och duscha, vilade en stund för att sedan fara tillbaka och hjälpa henne. Hann gå en sväng på Centrum också och inhandla mig en ny parfym - Bruno Banani Magic Woman. Har haft den tidigare men den luktar ju nå sinnessjukt gott så var tvungen köpa den igen :) Senare mot kvällen blev det pizza som mamma bjöd oss på och en massa film-tittande, tror vi hann med 4 filmer :) Väldigt lugnt och skönt. Sen vid halv tolv typ kom Tobbe, David, Pär och Mackan förbi och höll oss sällskap en stund. och vid 02.00 gasade jag hemåt.


Söndag - Vaknar upp förkyld och jävlig, kul - NOT!! Men hela dagen och kvällen spenderade jag på tallvik hos syster där vi såg Titanic och We own the night. Hann bara hem en liten snabbis innan Annika ringde så for jag ut med henne en sväng.


Måndag idag, vettetusan vad man skulle ha gjort?

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards