Johannanystrom

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Johanna Nyström - 6 oktober 2010 21:00

Av Johanna Nyström - 6 oktober 2010 20:47

hela dagen låååång... 


Har varit hemma hela dagen, tråkigt men rätt så skönt ändå. Mamma har varit ledig så har passat på att spendera tid med henne. 

Har bara varit ner på OK nyss och köpt snus som mamma var snäll och gav mig pengar till. Tog nå varv också men att ragga själv är nog det tråkigaste som finns så jag for hem igen. Och nu ligger jag här i sängen och tar de lugnt och lyssnar på nå go musik. Väntar på att klockan ska bli tio så jag får slå mig ner i soffan och se Kungarna av Tylösand.


Förresten så är pengaproblemet löst till i helgen, jag får låna det som behövs av Lars, sen ville mamma vara snäll och ge mig lite pengar :)

Så nu känns det hyffsat bra igen, synd att man bara måste ge igen dom direkt lönen kommer. Men men, hellre har jag skulder än att inte fara till Luleå, det kan man ju bara inte missa :) Kommer bli sjukt kul och hur jag längtar till hotellfrukosten. haha! 

Av Johanna Nyström - 6 oktober 2010 13:37

   Jag & Frida

Av Johanna Nyström - 6 oktober 2010 13:03

Jag skulle verkligen ha behövt vara miljonär nu, eller iallafall ha haft ett fast jobb med fast lön. Det har varit så sjukt mycket nu på senaste tiden och det blir bara mer. Min ekonomi räcker inte till. Jag blir så less. 


Jag tog ut alla mina pengar igår, hade 400kronor på kontot, ändå har jag snålat som fan dom senaste veckorna. Vet inte hur jag ska få ihop de här. 

På Fredag åker vi till Luleå där vi är bjudna på inflyttningsfest/förlovningsfest. Ska betala hotellet som kostar 380kr, ska ha alkohol på det, ca 100kr, vi ska äta ute, ca 100kr, vi ska ut på nån klubb, ca 80kr inträde. Hur fan ska jag ha råd??? Ge mig ett jobb NU, Tack! 


Och utöver det så skulle jag verkligen behöva mig en bil, det är snart Halloween, är bjuden till Piteå på inflyttningsfest osv osv. Som tur är har jag ju hunnit få min lön tills det men iaf.. Nä hojja, jag får som ångest när jag tänker på det här. Ni som har ett jobb ska vara jävligt glada över det och gnäll fan inte! Visst jag jobbar extra på Konsum ibland, kanske 4 dagar max i månaden om ens det. Men dom pengarna räcker ju inte långt.


Ge mig en miljon någon, snälla!


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards