Johannanystrom

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Johanna Nyström - 19 oktober 2010 21:55

Vaknar upp på morgon och kan knappt andas. Jävla förkylning säger jag då bara :( Vill bli frisk NU, helst igår! 

Vid tio kom iallafall Frida och hämtade mig, tog ett varv innan vi drog till skolan och surra med folk och drack en kaffe kopp. Alltid lika trevligt! :)

Där blev jag i cirkus två timmar innan Daniella gav mig skjuts hem. 

Hemma har jag bara tagit det lugnt, varit till Bränna med mamma och köpt 2 hårfärger, smink borttagning, ansiktskräm och massa mandariner. Så idag blev jag mycket fattigare än jag egentligen ville. Men var verkligen tvungen färga håret, har haft en sån jävla fet och ful utväxt så de finns inte. MEN när jag väl tvättat ur färgen så har det ju knappt tagit nå i utväxten.

INT JUST NÅ IRRITERANDE! Och ändå köpte jag riktig och bra färg från frissan för att det just skulle sätta sig bra. Men näää! Nåja, nu skiter jag i det, är ju iaf bättre än innan. Men den blonda slingan blev bra och är inte lika gul/orange nu men mitt hår mår inte så bra nå mer, speciellt där de är blekt :( Måste köpa mig nån bra produkt som skyddar håret mot värme. Sen ikväll har jag tagit nå varv med Lars och sen for jag med Annika :) Nu är jag hemma igen och tänkte väl snart försöka sova om jag inte hittar nån bra film att ladda ner! 


SNART ÄR DET HELG! Hur jag längtar! Kommer bli sjukt kul :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards