Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Godnatten!

Av Johanna Nyström - 13 oktober 2010 23:06

Har precis kollat Kungarna och nu på en liten strax blir det sängen. Längtar tills jag får somna in för inatt, känner mig helt slut i kropp & huvud fast jag chillat hela dagen och inte ansträngt mig en enda gång :)

Torsdag imorgon, det tar sig ;)


Fick förresten veta en sak ikväll om vad en hade sagt på hotellet sist de var, alltså jag orkar inte ens kommentera det. Är bara så sjukt löjligt och omoget.

Jag är 21år snart och har viktigare saker för mig än att hålla på lägga ner tid på att bry mig uti andra, vad dom säger om en och gör. Vill man vara elak så varsågod men jag tar inte åt mig, jag orkar inte ens för jag vet mycket bättre än så. Och så länge jag är lycklig och mår bra, vilket jag mer än gör så är jag nöjd. Och just nu kan jag inte ha det bättre :)


Nää, nu blir det godnatt för mig, måste orka med morgondagen också som består av bus med Tigro. Tänkte klämma in en liten prommis också upp i backen så han får springa av sig lite med dom andra hundarna :)


Nattinatt!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards