Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Ett år äldre.

Av Johanna Nyström - 11 maj 2013 11:11


Igår var det exakt 23 år sedan mamma legade på BB och knösta ut mig. Haha! :)


Hade iallafall en fin födelsedag. Började dagen med att bli väckt av Matte som skulle iväg och jobba men sa att vi senare skulle fara till Luleå där han skulle bjuda på god mat och bio. Blev jätte glad :) Är inte alls noga i att få presenter nu förtiden så tyckte det passa bra. Trevligt komma iväg och göra något tillsammans :) 

Sen hade jag lite besök under dagen av mina fina vänner och familj. Fick en Baja Päron av Vicky men har ångest över att jag inte kan dricka den tillsammans med henne som vi brukar. Tömma flaskan brukar det vara ;) Sen fick jag jätte fina blommor av resten av familjen min. var iallafall jätte nöjd igår. Och idag fortsätter folk komma som inte kunde igår pga jobb. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Men lugnt blir det. 

Skit regnet är ju dessutom tillbaka. 


Nu tänkte jag och Dollar se en film. Eller jag, han ligger här brevid mig i soffan och sover så gott. Han gav oss förresten sovmorgon imorse. Var vi som vakna före honom vid 09.00 Han hade nog kunnat blåsa på hur länge som helst :)

 
 
Cattis

Cattis

11 maj 2013 11:22

Grattis på födelsedagen!

http://ninjafisken.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards