Johannanystrom

Alla inlägg den 6 maj 2013

<3

Av Johanna Nyström - 6 maj 2013 22:16


Fast jag är sjuk och mår piss var jag tvungen ta mig ut en sväng. Tog med mig Matte och Dollar och for till mormors grav för att hälsa på. Hoppas hon kunde se honom eller ser honom nu. Vet att hon hade älskat han och tyckt att han är jätte fin. Hur jag saknar henne <3 Det gör ont att livet är så orättvist!


 

Av Johanna Nyström - 6 maj 2013 17:27


Det är ju tragiskt att man ska måsta gå och vara sjuk hela tiden. Ni fattar inte hur piss less jag är. 


Varit på jobbet idag, hade velat fara hem men jag härda ut och tänkte " Jag orkar, är bara två timmar kvar". Fast jag kanske egentligen borde ha farit hem två timmar före. Nåja, ska extrem ligga hela kvällen så får vi se imorgon hur jag mår. Just nu är det samma som igår +sjukt tung i huvudet och lite huvudvärk. 


Nä soffan och en film blir det. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards