Johannanystrom

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Johanna Nyström - 5 maj 2013 21:18


Så svårt jävla less. Ni tror inte jag gått och blivit förkyld IGEN! Seriöst, jag orkar inte. 

Är så förbannat less vara sjuk var och varannan vecka året om. Jag som alltid förut var frisk och hade max tre dunder förkylningar på ett år. Nu känns det som att jag är sjuk hela tiden. 

Nå som tur är har ingen feber brutit ut men känns som att jag har sår i halsen och den gör ont. Täppt och snorig som fan, nyser, konstig i kroppen och lite huvudvärk. Haft så hela helgen men har bara blivit värre så får se hur jag mår imorgon. Ska iallafall och jobba eftersom jag öppnar. Sen om de blivit värre får jag väl fara hem när alla andra kommit. Hoppas verkligen jag mår bra imorgon. Har inte råd vara sjuk nå mer och orkar verkligen inte bli sängliggandes. 


Nu blir det sängen för mig och hoppas man vaknar upp med ett leende på läpparna imorgon. GODNATT!

Av Johanna Nyström - 5 maj 2013 09:31


Efter att ha drömt mig bort på Nelly.com ett bra tag nu så kände jag igår att jag förtjäna mig två par nya skor. Kommer bli galet snyggt till sommaren! :)

Vardagsskor , 134915003 , Bullboxer - NELLY.COMBullboxer 599kr

Vardagsskor , Muse , Kat Von D - NELLY.COMKat Von D 449kr

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards