Johannanystrom

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Johanna Nyström - 1 maj 2013 19:38


Ny månad och nya tag va?


Insåg tidigare idag att det bara är två månader till jag slutar jobba. Maj & Juni kvar, helt sjukt. 

Det går så fort. Dessutom fyller jag år nästa vecka också. Känns som nyss jag fyllde år men tydligen är det nästan ett år sen. 


Den här lediga dagen har jag spenderat i G-byn med familjen och alla hundar. Annika kom förbi en sväng med sessan och vi hann surra ikapp den senaste tiden. Sen blev det grillat. Fläskfilé, grillspett, klyftpotatis, potatissallad, vitlöksbröd och sallad. Mycket mat och sjukt gott. 

Har kommit hem för en stund sen och hunnit dammsuga, vilket behövdes för fyfan så det drar in skit. Gräs och jord fulla lägenheten. Men antar att den kommer se desamma ut när jag varit ut med Dollar igen ;) 


Kvällen blir mycket lugn, känner mig däckad. Hunden har somnat och lär nog sova ett bra tag till efter den här dagen så funderar på att se en film och känna lugnet. 



Hur jag är glad och lyckligast över mina två fina killar <3 Dom gör mitt liv. 


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards