Johannanystrom

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Johanna Nyström - 19 maj 2013 21:06


Söndag kväll och här sitter jag hemma i soffan och är helt slutkörd. 

Sitter och funderar och planerar. Mycket tankar, men bara possitiva.


Igår bestämde jag mig förresten att fara ut med mina vänner på cruisingen. Har inte druckit sen juldagen så ja de var på tiden kanske. Eller druckit har jag men bara max 4 cider under lugna kvällar. Men tog det lugnt även igår, vägrade bli bakfull idag och sova bort dagen. Men lik förbannat hade man lite huvudvärk när man vakna. Nåja, hade det iallafall kul igår. Var en trevlig kväll och den dög. Synd att de var mycket mindre folk ute än vad de brukar. 


Idag har jag mest hängt med Matte. Käkat pizza, myst med Dollar och nu ikväll varit på klubben en sväng. 

Blir en tidig kväll eftersom jag börjar 6.30 imorgon men jobbar bara till 11.30 då jag ska till frissan 12 och bli som ny igen. Längtar! :)


           


     


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards