Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Lugn & skön dag!

Av Johanna Nyström - 13 oktober 2010 18:42

Har legat hemma precis hela dagen. Kul? NEJ! Skönt? JA! 

Jag har ju en förmåga att alltid vara igång och alltid vilja ha nå att göra men jag har faktiskt börjat bromsa mig själv ibland. Eller okej, typ aldrig, bara de dagar då jag vet att det absolut inte finns någonting att göra. Orkar som inte ens försöka komma på nå att göra då, bättre ligga hemma och känna lugnet. Händer ju int allt för ofta så att säga. 

Men har iallafall varit ut en lill stund ikväll med Dan och Matte. En timme typ och det får duga för idag. 


Är ju helg snart och då lär det vara full rulle för mig som vanligt.

Men jag gillar det! :) Som sagt, man lever bara en gång OCH man är bara ung en gång. 


Idag har jag förresten varit ut och fotat lite, eller bara en och samma sak. Vickan visade mig någon inställning på kameran så har försökt lära mig den och testat mig fram. Kanske snör upp nå bilderna senare. 

Såg också att dom skulle starta en fotokurs för att lära sig mer om sin kamera, är grymt sugen att börja. Men vill inte själv. Så om någon mer är intresserad, hör av er snabbt så man hinner anmäla sig :)


Nu ska jag kolla vidare och vänta på att klockan blir tio då Kungarna av Tylösand börjar! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards