Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna Nyström - 11 oktober 2010 22:22

Ikväll kom först snön för i år, men imorgon lär den nog vara borta lika snabbt som den kom. Är lite blandade känslor kring detta.

Både bra och dåligt. 


Nå iaf så skulle ju killarna - Dan och Matte självklart ut och sladda på direkten då dom såg att det snöade. Sagt & gjort. Var kul men tror grabbarna tyckte det var mer roligt än mig. Haha!


Nu är jag iallafall hemma, funderar på att göra godnatt snart, har en huvudvärk som smyger sig på mig och vill helst slippa den. 




Av Johanna Nyström - 11 oktober 2010 22:20



        

Av Johanna Nyström - 11 oktober 2010 14:44

Jag, Vickan, Tobbe, Ida & David på spökjakt. Dock ser man knappt nå i filmerna, bara ibland. Sjukt skräck ;)




Av Johanna Nyström - 11 oktober 2010 14:09

När Vickan var här i helgen så tog hon några bilder på mig. Så här har ni dom, egobilderna. Haha!


               

 

och snyggaste bilden av dom alla ;)

  

Av Johanna Nyström - 11 oktober 2010 11:20

Är längesen jag fått sova ut såhär länge som på morgon, eller länge och länge de vettefan men halv elva för mig är länge nu förtiden. Jag brukar måsta vakna kring nio, halv tio eftersom jag har en hundvalp att ta hand om. Rasta, ge mat osv. Så jag tackar gudarna att pappa var hemma idag så jag fick sova ut, för det behövdes verkligen efter den här helgen som bestått av allt för lite sömn. Så nu är jag hyffsat utvilad, hade kunnat sova mkt längre men kände att jag var tvungen stiga upp.


Idag hade jag tänkt fara träna nu när jag fått tag i ett kort till badhuset men självklart har man världens halsont och är snorig som fan och ont i lungorna. Så det får vara idag, hoppas jag mår bättre imorgon för nu jävlar ska det tränas här. Ska istället ta mig ork och fara sola.


Längtar till Fredag då lönen kommer :)

Av Johanna Nyström - 10 oktober 2010 22:56

Jag ska bara göra ett kort sista inlägg för ikväll innan jag ska sussa.


Världens Barn galan var bra, mycket bra band som uppträdde och dom fick samlat in en massa massa välbehövda pengar. Efter den var slut for jag och umgicks med världens bästa Dan & Tobbe. Vi köpte en familjepizza och drog till Björkholmen och feta oss. Käka pizza och kolla Playa del sol. 

Sjukt roligt och bra :) När klockan hade gått nån timme var Tobbe tvungen svika oss så jag & Dan tog nå varv på Bränna och allmänt surrade på om allt & ingenting. Nu är jag hemma igen och tänker försöka sova nu. Sjukt trött i kropp & huvud. Måndag imorgon, hmm, kul. NOT!



Förresten, jag har världens bästa vänner! <3


Av Johanna Nyström - 10 oktober 2010 22:50


Klicka för större bild


      

      

      

      

                                                                

Av Johanna Nyström - 10 oktober 2010 10:17

Har verkligen haft en super bra helg och det har jag bara att tacka alla mina underbara vänner för <3



På Fredag drog vi ju som sagt till Luleå där vi checkade in på hotell eftersom det var inflyttningsfest hos Vicky & Johan. Men innan det gick jag och Vickan på stan en sväng, åt god mat och jag fynda mig ett armband på pieces. Sen var det raka spåret tillbaka till hotellet för att fixa oss och sedan börja dricka innan vi kl 18.00 drog vidare till V & J för förfest. 

Det matade in folk hela tiden och tillslut var vi garanterat uppe i över 25 stycken. Vid klockan 20.00 gick vi två trappor ner till Allstar där vi hade bokat bord. Dock åt jag ingenting men drack en väldigt god drink iaf :) 

Efter alla ätit upp och druckit färdigt gick vi två trappor upp igen och fortsatte. Senare tror jag alla blev utspridda åt olika håll, jag däremot gick till hotellet och sov. Var sjukt trött och kände att kvällen var över för min del. 


På Lördag blev det sjukt god hotellfrukost och sedan avfärd hemåt, med mig hade jag Vickan och vi har hunnit med lite allt möjligt. Var och såg damernas första match för i år och på kvällen for jag, Vickan, Tobbe, Ida och David i skogen till ett spökhus för lite spänning. Men när huset var låst och vi hade fått skrämma upp varandra bestämde vi oss för att fara hälsa på Doris när vi liks var i närheten. Där bjöds det på en sjukt god äppelkaka och kaffe, en massa surr och dill :) Väldigt trevligt! 

När det hade gått nästan två timmar drog vi vidare till Stråkan där vi legat till två inatt och kollat filmerna på TVn. 

Sen har jag och Vickan somnat så gott i mitt lill flickrum :)


Söndag idag, Vickan ligger ännu och sussar så sött. Ska vänta tills hon vaknar så får vi se vad vi gör och om hon ska hem med tidiga bussen eller sena. Klockan 15.00 ska iallafall jag till Folkan på Världens Barn och se när min bror och hans band spelar för första gången. Och ikväll blir det väl mys, kanske ett besök på UG också? 



Bjuder på nå bilder från i F senare. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards