Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2010

Lat

Av Johanna Nyström - 5 oktober 2010 15:56

Har haft en väldigt lugn och stillsam dag än så länge. Mest legat och latat mig framför datorn. Men tog mig ork att städa rummet och bädda sängen, eller sätta nya sängkläder så ikväll lär jag sova som en prinsessa :) Hur det ska bli skönt! Har även hunnit varit ut och umgås med Matte just. 


Nu snart blir det iallafall mat och sen får vi se vad man hittar på? 


   Jag & Lina i somras på G till Gällivare!

Av Johanna Nyström - 5 oktober 2010 12:35

Hold me tonight
I feel like an angel
Hold me so tight
'Cause you make me feel so high

Hold me tonight
Like an angel in the sky
Hold me so tight
'Cause in your arms I feel so high

You broke my heart right from the start
I never let you go
Hold me tonight
'Cause I need you

Hold me tonight

Hold me tonight

 

(Manian - Hold me tonight)

Av Johanna Nyström - 4 oktober 2010 22:30




Love

-

Av Johanna Nyström - 4 oktober 2010 22:03

Ikväll har jag varit ut med Frida och raggat och surrat på en jäkla massa också såklart! :) Annika kom lite senare och joinade oss. Nu är jag hemma igen och känner mig så jävla ensammen. Är så tyst och tomt i mitt lilla rum. Tråkigt. Det är den här satta skit Måndagens fel. Allt känns alltid ut så trist & värdelöst först dagen på veckan. 


Men men, har annars haft en bra och lugn dag :) Och jag längtar redan till imorgon då man får göra nya bus! Hihi. 

Nu ska jag iallafall gå och göra mig två ost smörgåsar o varm Oboy och sedan slå mig ner för att se reprisen av Idol som jag missa i fredags. 


Puss på alla söta <3

Av Johanna Nyström - 4 oktober 2010 16:16

Det tar emot lite att lägga upp den här, men vafan! Jag gör det. Man måste väl bjuda på sig själv ibland va? ;)

Jag & Annika hade då jävligt roligt iaf. 

Tyvärr så kunde vi bara refrängen i låten. haha!


Av Johanna Nyström - 4 oktober 2010 15:38

Kan man då lugnt säga. Fast måndagar är väl aldrig roliga? 


Har då absolut inte gjort något av värde idag, bara legat och degat framför datorn med lilla charmtrollet Tigro. Rätt så skönt tillika men det börjar faktiskt krypa i kroppen på mig nu. Bara jag får i mig lite mat snart så ska jag styra upp något roligt sen.



Jag längtar förresten redan till Fredag, sjukt så kul det kommer bli :) 

J

Av Johanna Nyström - 4 oktober 2010 15:35



      

Av Johanna Nyström - 4 oktober 2010 14:09


(Förfest)


      

      

      

      

    

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards