Johannanystrom

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Johanna Nyström - 29 december 2009 09:39

När alarmet ringde på morgon var det knappt så jag tog mig upp. Jag hade lust att bara slå av det och fortsätta sova sova sova. Jag är trött, väldigt trött, vilket är konstigt eftersom jag somnat tidigt inatt, kring halv ett och annars är jag ju upp till tre typ.


Idag blir det iaf Luleå med familjen + Linn. Mamma & pappa ska lämna äckel bilen till Henke och köpa hundmat så passar på att följa med.

+ att mamma tagit ledigt just idag bara för att jag hållt på surra om att jag vill se Erik Grönvall som ska vara på Shopping idag :) Men innan det blir det att gå på stan och se om man kan fynda sig nå. Dock har jag absolut inga pengar men tacka vettja för presentkorten jag fått i julklapp. Nää nu ska jag gå och snabb sminka mig så vi kan börja fara.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards