Johannanystrom

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Johanna Nyström - 1 december 2009 15:28

Gick ner till mormor & morfar, letade fram julgardinerna och tog upp dom hit och strök, strök och strök. Och sedan ner igen och hängde upp dom så nu kan jag känna mig riktigt duktig! haha.

Nä men fick nå lill ryck och tänkte att det är lika bra göra bort det så slipper man göra det sen och tänka nå mer uti det. Jag fick ju lite värdelös tid fördriven så. Och det bästa av allt, jag fick mig kaffe och det var obeskrivligt gott.


Vad ska jag göra nu då? Ligga i sängen resten av dagen/kvällen?? Gud så KUL!

Av Johanna Nyström - 1 december 2009 13:32

Har äntligen fått mina pengar, fick dom idag fast dom egentligen skulle ha kommit redan igår. Idiot försäkringskassan. Men nu är dom här och jag är mer än nöjd, synd att direkt man får pengarna måste man ge bort hälften. Men jag ska inte klaga, bättre än ingenting iallafall.

Har ju ca 2000kr kvar att leva på den här månaden så.


Nu blir det att gå ut rasta hundarna som jag borde ha gjort för någon timme sedan men fastnade verkligen för filmen jag sett. Sen ska jag laga mig nå mat, det kurrar alldeles för mycket i magen just nu, kanske på tiden att man börjar äta lite frukost? Vad som händer sen får vi se, kanske slår på en till film i brist på annat.

Av Johanna Nyström - 1 december 2009 13:29

Har precis sett en film, en sjukt bra film dessutom. Blood and Bone, och jag rekomenderar den starkt. Och inte bara på tal om filmen, utan snyggingen i den.. Brukar inte vara så förtjust i action-filmer men den här får då 5/5 av mig.


  

Av Johanna Nyström - 1 december 2009 10:17

Verkar det ut som att snön har fattat till att falla ner från himlen. Det var ju på tiden vill säga. Nu får vi hoppas att det håller i sig, kommer mycket mycket mer snö och att det ska ge fan i att börja regna och bli plus grader ute. För nu vill jag ha snö. Det börjar närma sig jul nu och det hade ju varit tragiskt om det blev en jul utan snö, den gör ju som det mesta. Dessutom är det första december idag, det går snabbt tills vi alla sitter där samlade med våra familjer och äter god julmat tills man vill spy och öppnar klappar. Vet inte direkt vad jag önskar mig i julklapp, en ny mobil men jag vet inte vad för någon, har försökt kolla runt lite men dom jag fastnat för är alldeles för dyra. Så vi får se.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards