Johannanystrom

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Johanna Nyström - 13 december 2009 10:21

Söndag idag vilket innebär Lucia. Känns inte alls ut som det. Det känns inte alls ut som att det är jul snart, tiden går så fort. Men nu verkar det ju iaf till att fatta att snöa iallafall. Om nu inte den också smälter bort lika snabbt som tidigare gånger?!


Har vaknat alldeles för tidigt idag känner jag. Har ju kommit hem vid tre inatt så. Men som vanligt kan jag inte sova och folk i huset lever om för fullt. Så nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, tar de lugnt och funderar på vad man skulle ha gjort idag?!


Igår hände inget speciellt, var hos Ida & David och hängde, surrade på, såg filmen Bilar osv. Sen har jag varit med Linn när hon kom hem, vi for och gjorde Amanda sällskap till klockan tre inatt. Såg tv och surrade på, mycket trevligt med andra ord :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards