Johannanystrom

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Johanna Nyström - 10 december 2009 13:16

efter att ha varit tränat, svar JA! + att man känner sig såå duktig efteråt. Det är synd att det alltid ska vara så svårt & jobbigt att ta sig dit men när man väl är där går det hur bra som helst. Men jag kan ju säga en sak, imorgon lär jag knappt kunna röra mig. Mina ben lär vara stela som pinnar. Har iallafall nyss tagit mig en skön och välbehövlig dusch och nu ligger jag och slappar i sängen. Ska försöka ta mig ork till att laga nå mat. Hur nu det går får vi ju se. Kändes ut väldigt jobbigt.

Av Johanna Nyström - 10 december 2009 10:47

Jahapp då var även jag vaccinerad. Har tidigare inte tänkt göra det men mamma tyckte jag skulle göra det för andras skull och speciellt mormor & morfar som är gamla och mormor som inte mår så bra. Sagt & gjort! Det kändes absolut inte nå. var inge nervös heller och jag som är nålrädd, men jag tittade då bort när hon skulle sticka mig så jag inte skulle se den äckliga nålen. Usch! Så nu är det väl bara vänta och se om jag får nå biverkningar, typ blir förkyld, får ont i armen osv som jag tycker alla har fått. Känner verkligen inte för att bli sjuk skulle vara så jobbigt.. Det enda är att jag är som stel i armen.


Idag blir det iaf att snart fara träna med Dan & Linn, ska bli väldans skönt. Sen får vi se vad som händer & fötter?! Ikväll blir det iaf bio för hela slanten.





Av Johanna Nyström - 10 december 2009 00:06

kan ändå inte somna :( Vettefan vad felet är? Blir så less. Och jag som ska upp före klockan åtta imorgon för att ta det där förbannades vaccinet. ÅÅÅHH!! Hur ska jag orka?!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards