Johannanystrom

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Johanna Nyström - 25 december 2009 14:27

Igår var det julafton och eftersom jag hade och fortfarande har noll julkänsla kändes det inte ut något speciellt alls förutom att vi bara var mycket folk här hemma. Vi såg kalle anka och efter det kom allt folk, vi åt massor, massor med julmat, fikade och öppnade julklappar. Senare for jag inåt Bränna och började dricka lite smått. Blev mera lugnt igår för att man ska orka med ikväll. Men vettetusan vars man ska vara ikv? Ingen verkar ju ska ha fest och på hotellet tar man ju sig aldrig in när dom är så dumma och har 23år. Fan så korkat! Men nog vettja de löser sig på ett eller annat sätt. Ska alldeles snart hoppa i duschen och börja göra mig klar för att sedan börja dricka :)


Kan skriva ner lite av vad jag fick i julklapp igår:

- Present kort GinaT

- Presentkort H&M

- Presentkort STUK

- Pengar

- Volume master

- En stock snus

- Och mamma betalar en klippning eller färgning åt mig när jag vill


Och jag är mer än nöjd. =)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards