Johannanystrom

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Johanna Nyström - 5 december 2009 10:50

Gårdagen blev bra, mer än bra. Jag & Linn for och handlade kring sex, det blev något enkelt & gott - tacos. Vilket alltid funkar. Sedan gasade vi vidare mot hennes place och lagade mat, åt och för att inte glömma gjorde vi efterrätt också. Kommer dock inte ihåg vad det hette men det var nå choklad grejs med krossade chokladbitar i med grädde till. Super gott var det. Efter en massa surr och dill for vi inåt Bränna där vi hann med att sladda lite grann, roligt som tusan och sen vidare till Dan där han & Tobbe tvingade oss att se Morgan Pålsson som enligt dom var världens bästa svenska komedi. Jag kan absolut inte hålla med. haha! Jag & Linn satt mestadelen av filmen och gnällde om hur dålig den var. Amanda kom förbi med en annan film som vi hade hyrt tidigare och även hon höll med om att den verkade ut skit dålig. Så vi satte på den andra filmen istället, vilket slutade med att både jag & Linn slocknade i soffan. Har kommit hem vid kanske tre inatt och tror ni man fått sova? NÄÄ!!

En ungjävel som spelar elgitarr klockan halv nio på morgon, en hundjävel som går och trycker bakom dörren och tassar/klor som låter i golvet. En pappa som lever om med kedjor i garaget. Så NEJ jag har inte fått sova ut idag heller. Jag vaknade upp med en så ini helvetes huvudvärk som inte verkar vilja ge sig :( Slut alvedon har vi också här hemma och hur jag ska orka gå ner till mormor & morfar vettefan!?  


Idag blir det att försöka bli av med huvudvärken, senare blir det förfest med tjejerna och sedan hotellet. Vi får hålla tummarna att det är bra där och att jag inte har ont i huvudet.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards