Johannanystrom

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Johanna Nyström - 14 december 2009 17:45

och lusten för att inte glömma.


Förut hade jag alltid den där "orken & lusten" till att vilja fara träna, simma, gå osv. Men den är som bortblåst. Vissa dagar är det bättre men idag ser jag verkligen inte framemot att fara simma. Det känns bara ut så tråkigt, jobbigt, kallt och ansträngande. Usch! Men jag ska om jag så ska måste släpas till badhuset. Jag har ett löfte till mig själv och det ska hållas. Men vem vet, jag kanske hinner få tillbaka den? Ska ju inte iväg förren halv nio så.


Har förresten kollat en film för en stund sen. I Love You Man.

Fast den var inte så bra direkt. Ingen höjdare med andra ord.

Och filmens framsida-utseende är verkligen inte lockande.


  

Av Johanna Nyström - 14 december 2009 17:41

Jag vet inte vad det är med den här låten, men jag fastnade för den direkt jag hörde den. Jag älskar den ...


Av Johanna Nyström - 14 december 2009 13:05

Hann tyvärr inte filma och få med det bästa, när Joel var på topp om man säger så. haha! Men sjukt så roligt det var. Vi höll på dö av skratt.


Av Johanna Nyström - 14 december 2009 13:02

  

Jag & David

Mitt kalas i Backstugan  

 

Jag, Iza & Ida i Värmland. 

Av Johanna Nyström - 14 december 2009 12:48

Och det är lika tråkigt som alla andra måndagar.


Söndag igår, och så fort Linn hade vaknat for jag till henne och tog det lugnt. Vi var förbi till Dan en sväng och sedan blev det middag på Vippa. Alltid lika gott. Sen for vi till Bränna och var social med Amanda, legade i soffan och såg TV, surrade och tog det mera lugnt. Blev en tidig kväll för mig, var så trött och jaaa, slut. Slut av att göra ingenting.

 

Idag har jag inte gjort nå. LLagt upp lite gamla, väldigt gamla bilder på boken, vet att jag har mer och roligare bilder på någon skiva ska bara leta upp den så kommer det fler bilder :) Har även haft fått i uppgift av mamma & pappa att skriva ner lite saker jag skulle vilja ha i julklapp. Vilket inte varit det lättaste eftersom det enda jag vill ha är en ny mobil. Dock tror jag den får vänta som det låter ut :/ Tills jag fyller år. Suck!

Men efter lite funderande och tjorv kom jag fram till lite enkla och vanliga saker. Såhär ser det ut:


Presentkort - Gina, H&M, Make Up Store, Stuk.

Pengar

Plattång från Stuk

Volume master

MOBIL


Egentligen är jag inte i behov av någonting av det dära, eller ja kanske pengar men var ju tvungen skriva ner lite förslag och nu är det gjort.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards