Johannanystrom

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Johanna Nyström - 7 december 2009 21:37

Ta din mobil och gå in på kontakter, håll ner knappen
och släpp, och skriv sen om kontakten du hamnar på



namn: Anton
är han/hon kul: Jo

har du kramat personen i fråga: Yes

minne av personen: Från studenten då han satt och kramade om oss en efter en och grät och sa att han kommer sakna oss så mycket.haha

namn:
David Tegelid
när träffades ni första gången: Oj, svårt. Säkert på någon fest hos Malin för flera, flera år sedan

är personen viktig för dig: Ja självklart, men mer viktig för min syster :)

sista bokstaven i personens namn: d

namn:
Elina Lule
flicka eller pojke: Flicka
älskar du honom/henne: Nej, men gillar henne som vän :)
när träffade du henne senast: Det är några år sedan? 


namn: Frida J
hur länge har ni känt varandra: Hmm. Kanske sen 3/4år tillbaka?!
har du kysst honom/henne: Nej, men fick mig nån puss av henne på LK förra året :) Säkert fler gånger också. haha
kan du berätta hemligheter för personen: Ja det kan jag nog.

namn: Hansson
är ni släkt: Nej
känner du honom/henne bra: Ganska, sådär

namn: Enbom
har du sänt personen ett sms: Yes, flera.
är det en tjej: Nej
går personen i samma skola: Ingen av oss går skola

namn: Frida A
är hon/han vacker: Ja hon ser bra ut
känner du honom/henne bra: Nej, lite känner jag väl henne iaf
är han/hon upptagen: Jo

namn: Hanna W
hur gammal: 19
bor: Luleå
hatar du personen: Nej

namn: Lina S
har du besökt personen: Nej
är han/hon trevlig: Jo
vad börjar hans/hennes namn med: L


namn: Marie T
har du kramat honom/henne: Ja
har du sett personen full: Jo
är personen äldre än du: Yes

namn:
Pat
är personen vacker: Nej
minne med personen: När vi hade varit på skotercross i Kalix och han var klapp kanon, föll, sluddra, spydde osv.
har du hans/hennes msn: Nix

Av Johanna Nyström - 7 december 2009 18:46

Händer absolut ingenting. Sitter hemma som vanligt som jag gjort den senaste tiden. Veckorna suger. Helgerna är lite bättre.

Har kollat igenom en värdelös film, eller värdelös var den väl inte men kände bara för att skriva så. Känner mig allmänt deppig och negativ idag. Jag vill göra nå!!!!

Av Johanna Nyström - 7 december 2009 13:44

Äntligen säger jag bara. Efter många om och men tog jag mig iväg till badhuset för att träna. Dock blev det inte så "seriöst" eftersom jag knappt kunde göra nånting när jag får dras med min värkande rygg. Men lite ben och armar blev det :) Kanske lika bra att man tog det mycket lugnt nu när det är långt över ett år sen jag tränade sist? Lär väl ha sjukt mycket träningsvärk imorgon skulle jag tro. Men det lilla jag gjorde, nog tog det ju alltid :) Och för att inte tala om hur sköönt det var att röra på sig lite.

Av Johanna Nyström - 7 december 2009 10:22

Slänger upp några av de få bilder jag kom ihåg att fota.


          



Av Johanna Nyström - 7 december 2009 10:04

Ännu en helg har avverkats och den har varit riktigt riktigt bra. Om vi då bortser från några timmar igår.


På Lördag var det fest som gällde. Vi var ett helt tjejgäng som förfesta hos Amanda & Bonk. En massa surr, svammel, ölspel, skratt och drickande gjorde början av kvällen super. Sen vid klockan elva begav vi oss mot hotellt där vi mestadels har dansat hela kvällen. Och allt dansande slutade ju bra, haha! Kan berätta kort & snabbt - Linn stod bakom mig och dansade, mitteallt föll? hon som baklänges och drog ner mig i fallet så jag föll raklång med ryggen i golvet. Tappade andan, allt blev svart och massa folk drog upp mig. Sökte ivrigt efter luft och var chockad. Efter någon minuts hjälp av IdaH att få tillbaka "andningen" fortsatte vi vårt dansande :) En väldigt bra kväll med andra ord.

Tills jag kom hem vid kanske tre, halv fyra och fick spy. Sen när jag vaknar på morgon vid kanske åtta var det bara springa till toan och spy ännu mer. Usch säger jag bara! Jag mådde absolut inte bra och dessutom har jag en rygg som värker så ini helvete och kan knappt röra mig för att det gör så sinnessjukt ont. Det där fallet satte sina spår. haha! Men det är smällar man får ta.


Igår legade jag hela dagen i sängen tills Linn kom hit och plockade upp mig. Vi for och köpte oss en specialare från Torget och for hem till henne där vi legat i soffan och kollat en tre timmars lång film. Gladiator.

Efter den var slut för vi in till Bränna och hälsade på Amanda & Bonk. Surrade om lördagen och tog det allmänt lugnt :) Kom väl hem vid 00.30 typ och då var det sängen som gällde.

Och nu sitter jag här, eller ligger här i sängen och beklagar mig över hur ont jag har i min rygg. Hoppas verkligen det går över snarast. Är stel som en pinne & har ont ont ont.


Idag får vi se vad jag hittar på. Mamma är ledig så känns ut skönt att någon mer är hemma här så man slipper vara själv hela dagar.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards