Johannanystrom

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Johanna Nyström - 20 december 2009 17:13

Tidigare på kvällen hos Lina.


  

  


Senare hos Tobbe.

  

      

Av Johanna Nyström - 20 december 2009 17:06

Mörkt som fan! Men man hör oss lite grann. Jag, Linn & Tobbe fick någon idé att klättra i granen på Torget.



Klicka på bilderna för större format.


        

Av Johanna Nyström - 20 december 2009 16:58

Är mörkt som fan så man ser typ inget, men roligt hade vi :)


Av Johanna Nyström - 20 december 2009 16:49

Ja det var en alla alla saker vi gjorde igår. Kan ju meddela er om att det var svinigt kallt. Minus grader ute, det blåste och Matte körde ju inte direkt så sakta såå jaa.. Se och le =) haha!


    

Bilder när vi åker genom rutan.


      

Bilder efteråt! Såå snygga vi vart i håret ;)


Lägger upp en film senare på det.

Av Johanna Nyström - 20 december 2009 02:29

For till Lina kring 17.00 och surrade på innan resten av alla tjejer kom. Då blev det tårta, spel och för att inte glömma - en massa surr.

När alla började fara hem stannade jag & Josse kvar, sen drog vi ut på Bränna där vi hann sysselsätta oss med ett & annat. Åka ut genom rutan, sladda på avan, smälla smällare och följa efter tre brandbilar för att se vad som hade hänt. Det brann bara lite grann nånstans ovanför Nybyn. Sen skulle alla hem så jag for hem, men kände verkligen inte för att ligga hemma och ruttna klockan elva på kvällen en Lördagkväll så jag ringde Linn som var med Dan & Tobbe, och hade turen på min sida, dom körde precis in i G-byn så dom kom och plockade upp mig. Och vi har sysselsatt oss med att spela lite spel och ta de mera lugnt. Nu har jag precis kommit hem och ska lägga mig ner och sova. Börjar bli väldigt väldigt trött nu. Så godnatt gott folk!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards