Johannanystrom

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Johanna Nyström - 9 december 2009 17:02


Jag saknar dig!


  

 Bättre människa finns inte!

Av Johanna Nyström - 9 december 2009 16:54

Jag får ofta höra att alla tycker jag & Ida är såå lika varandra. Lika som bär. Vet även att det hänt någongång att folk tagit fel på oss och trott att Ida varit jag. Är vi verkligen så lika? Det tycker då inte jag iaf!

Hittade ingen bra bild på oss men den får duga. Dock är den från 06.


  

Av Johanna Nyström - 9 december 2009 16:50


Jag fattar inte???






Av Johanna Nyström - 9 december 2009 16:24

Hur jag varit duktig idag, jag blir ju nästan lite stolt över mig själv. haha!

På morgon har jag varit nere hos mormor och morfar och städat åt dom, dammsugit och dammtorkat. Precis när jag var klar ringde Linn och frågade om jag skulle komma simma med henne & Lena, vilket man inte tackar nej till. För nu håller jag ju på komma igång med träningen igen :) Och ska försöka gå ut och gå med hundarna varje dag också, eller egentligen behöver jag inte ens "försöka", jag SKA. Har ju all tid i världen nuför tiden så! Så just nu känner jag mig som spagetti i kroppen. Trött & slut. Sen har jag även hunnit med att fixa mamma & pappas julklapp från oss barn. Så nu är det ur världen och ett bekymmer mindre att tänka på. Var tänkt att vi skulle gå på bio ikväll men det blir imorgon istället, passar mycket bättre då :) Så vi tänkte hitta på något annat roligt ikväll istället, vad har jag ingen aning om men nog vettja det löser sig :)

Sitter och väntar på att gubbfan ska komma hem så jag får mig nå mat innan jag blir tokig. Magen bara skriker! Förstår inte hur man kan bli så sinnessjukt hungrig efter att man simmat?! Som sjukt! Ja det är mycket funderingar jag brukar ha om saker & ting. Ska inte tråka ut er. Bye

Av Johanna Nyström - 9 december 2009 10:52

Onsdag idag då. En dag närmare helg.


Vaknade på morgon utav att det stog en traktor precis utanför mitt fönter och vråla och levde om. Satan fattar inte pappa nå?! Eller så är det jag som sover länge. Men att sova till tio är väl ändå inget? Jag blir så less ..... När man väl kan och vill sova länge går det fan inte eftersom folket lever om mer än vanligt. Nåja, dagens planer är NOLL än så länge. Men ikväll blir det iaf bio med Linn, Lina och Lena?, vi ska gå och se Luftslottet som sprängdes och jag tror den är riktigt riktigt bra. Men det finns ett MEN uti bion, Överkalix har dom mest oskönaste stolarna som finns, hårda, trånga på alla sätt & vis och filmen är ju över två timmar lång så man lär ju ha littte ont i baken sen. men nog vettja det också ska gå, vi får vrida och vända på oss :) Sen blir det nog att fara dit ganska tidigt för det lär ju vara matat med folk, och om det är som sist då det var fullsatt i hela biosalongen måste vi då verkligen det om vi alls ska få några bra platser. Nä kanske man skulle gå och äta nå frukost?!

Av Johanna Nyström - 9 december 2009 10:41

Har glömt skriva att jag såg den senaste American Pie filmen för två dagar sen, The book of love.  Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Den slår ju absolut inte dom två-tre första filmerna. Dom nya har alltid nya skådespelare och den som spelar Stifler i den här filmen blir jag bara irriterad på. Han är riktigt töntig. Men annars om man bortser från det gick filmen faktiskt att se och något skratt fick man väl sig alltid.


        



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards