Johannanystrom

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Johanna Nyström - 23 december 2009 19:29

Hittade några roliga bilder som hon har på mig sm jag tänkte dela med mig av åt er! Haha!


             Klicka för större

Av Johanna Nyström - 23 december 2009 19:03

Sitter hemma hos Linn och väntar medans hon gör sig klar. Vi har varit över till hennes mormor & morfar och ätit god mat + fikat. Så snart Linn är klar blir det att dra sig nånstans och börja dricka lite smått och ha en trevlig kväll :) Sitter förresten och kollar igenom lite av Linn´s bilder från studenten. Fan så jag saknar den!




Av Johanna Nyström - 23 december 2009 13:59

På Bingolotto ikväll. Fast istället byter vi ut bingolotto till spel-uppesittarkväll. Kommer säkert bli roligt. + lite alkohol. Två eller tre cider går väl alltid ner. Dock inge mer eftersom jag vägrar vakna upp bakis imorgon på självaste Julafton. Och nuförtiden blir jag ju fan bakfull av bara 3-4 cider så det blir väldigt, väldigt lugnt för min del.

Ska ringa dom andra snart och höra mer uti kvällens planer.

Av Johanna Nyström - 23 december 2009 13:55

Fotograf: Marie


  


    


   


(Klicka på bilderna för större ) 

Av Johanna Nyström - 23 december 2009 12:12

Snat orkar jag inte bo kvar i det här huset nå mer. Är så fruktansvärt less! Jag behöver inte ens nämna vad jag menar, ni förstår. Samma visa som alla andra mornar. Vet inte vad jag ska ta mig till. Är på god väg att slita av mig allt hår jag har på huvudet. Ingenting hjälper. Har sagt åt dom tusenmiljoner gånger men det ger INGET resultat alls. FAAAAN!!!!


Sen finns det en till sak jag snart inte orkar med. Det tar verkligen på min energi, jag mår dåligt av det. Känner mig nere. Allt! Det suger ut allt på en!!


Är på väldigt, väldigt dåligt humör idag känner jag. Måste göra klart allt jag skulle här hemma sen fara umgås med Linn så jag blir på bättre humör. Det brukar hjälpa.


Av Johanna Nyström - 23 december 2009 02:18

Denna kväll blev ändå ganska så lyckad. Har tidigare varit på Tallvik hos Lars, hämtat nå saker, surrat och klätt granen. Vilket jag gnällt lite om att få göra. Haha! Sen har jag varit med Linn och Dan. Vi tog nå varv kring Bränna tills vi insåg hur mycket det sög så vi for hem till Dan och drack kaffe, surrade på och inväntade Tobbe så vi skulle kunna spela en massa spel. Kan ju meddela er om att det blev inte ett eller två olika spel utan fleeeeera..... Rita & Gissa, Melodifestivalen, Cirkus, Finns i sjön och Neger. och ni kan ju gissa vem som vann i allt? nästan allt. Nå jag & Linn så självklart :) Vi spelade allt i lag och gud så bra vi var. haha!

Så ikväll har vi även fått sjunga lös ganska mycket när vi spelade melodifestivalen, men roligt var det :)


Nu är jag iaf hemma igen och tänkte ta och försöka sova och hålla tummarna på att man får sova lite längre imorgon bitti än i morse.

Godnatt alla!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards