Johannanystrom

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Johanna Nyström - 3 december 2009 21:22

är precis vad det varit idag. Alarmet ringde halv nio på morgon, då var det bara upp och hoppa fast det tog emot oerhört mycket och jag var dödstrött. Slängde i mig nå frukost och for med mamma till Bränna för att få njuta av en halv timmes massage. Hade jag varit lite ego hade jag kunnat få en hel timmes helkroppsmassage men jag kände att jag ville vara snäll och bjuda mamma på en halv timme. Men jag klagar inte, den där halv timmen gjorde gott. Efter massage hann jag knappt hem så skulle vi iväg igen, jag & mamma for och hjälpte Ida städa lägenheten så att David ska kunna börja flytta in och det var absolut inte roligt, jag var helt död och slut speciellt när man fått en sån avkopplande massage precis före. Men det gick det också :) Städningen tog några timmar och direkt jag kom hem, fått i mig nå mat small jag av och sov i kanske två timmar typ. Och sen har jag suttit och sett Mammas pojkar med Lina.

Nu blir det att ta de väldigt, väldigt lugnt, vänta på att senaste avsnittet av paradise hotel läggs upp på internet och kolla det. Sen blir det godnatt för mig. Jag får ju förresten inte glömma att jag hunnit tala med min Darling ett bra tag idag också, eller ja det har jag gjort hela veckan. En timme-MINST talar jag & Vickan varje dag, eller varje gång vi talar :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards