Johannanystrom

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Johanna Nyström - 4 december 2009 15:29

Satt tidigare och kollade igenom lite gamla bilder och hittade den här som jag bara måste lägga upp och visa. SHIT vilket långt hår jag hade. Det är ju sjukt. Sådär långt vill jag ha igen, fast med lite mer frisyr då, inte "spikrakt". haha!


  

Av Johanna Nyström - 4 december 2009 15:18

är inte helt hundra ännu men vi får se :)


Ikväll blir det iaf middag hemma hos Linn. Vi ska fara handla kring sex. Jag & hon är check sen om det kommer några fler får vi se :) Om vi får styrt upp något roligt spel blir det att underhålla oss med det, kanske fara köra i skogen och leta spöken? Eller något annat roligt. Granen är ju näsan ett måste, ska bara höra med Linn vad hon säger ;) haha!


Imorgon är det ännu inte helt säkert vad som händer, men jag har planer på att dricka lite grann med tjejerna och sedan fara på hotellet. Man måste väl kanske passa på nu när man inte tar sig in på juldan?


Söndag är ännu helt oklart, det beror på Lördagens händelser. Om jag dricker lär jag ligga däckad i sängen hela dagen/kvällen och bara bakis. Är jag nykter, ja då lär det nog sluta med samma minus bakis då :)


Nä men jag hoppas att det blir en bra & rolig helg. Orka ligga hemma, det får man ju i psyket av! Nu ska jag börja fixa till mig lite så man vågar visa sig ute bland folk, och vänta på att Linn kommer och pickar upp mig lite senare.

Av Johanna Nyström - 4 december 2009 13:50

Än så länge iaf! Jag har legat i sängen precis hela dagen sen jag vaknat halv nio på morgon. Vad har jag för fel? Ut orkar man ju inte gå eftersom man fyrser ihjäl då, och se på tv är absolut ingen idé eftersom det bara är skit som visas och mycket mer än så finns det inte att göra. Speciellt om man har noll fantasi, vilket jag absolut har. Jag väntar tills ikväll istället då brukar man ju iallafall ta sig utanför dörren åtminstonde :) Haha!



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards