Johannanystrom

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Johanna Nyström - 28 december 2009 22:15



           



   

      

  


      

      

       


  



     


  

Av Johanna Nyström - 28 december 2009 21:39

Har kommit hem för något tag sedan från L & T, vi såg nån film som jag inte komer ihåg vad den hette? Men den var väl OK, nog gick det. Oväntat slut var det då definitivt. Sen har vi tagit nå varv på Bränna och surrat på. Och nu ligger jag hemma i sängen och har väldigt tråkigt, eller rättare sagt jag är väldigt uttråkad men ändå väldigt trött och seg. Tror vi sov alldeles för länge på morgon. Men tillika behövde jag det. Har sovit så pass lite den senaste veckan så. Vettefan vad man skulle ha gjort nu? Slå på en film eller nå? Har någon jag nyss laddat ner så ser väl den om jag inte kommer på något bättre att göra.


Jag önskar det gick att beskriva den "lesshet och ledsenhet" jag känner inom mig, men jag finner inga ord. Bara att det verkligen tar på en det här. Det känns som att det aldrig ska vända och bli bättre. När ska det ta slut? I flera år nu så har det hela tiden varit nå, direkt man börjat trivas, må bra och ha det bra är det alltid någonting som kommer emellan och trycker ner en till botten igen. Jag faller alltid tillbaka. Sen 2004/05 har det satan alltid varit nå. Snart ger jag upp hoppet. Det här med att det blir bättre med  tiden, tiden läker alla sår är som bortblåst!

Vilken idiot har kommit på dom dumma citaten?!

Av Johanna Nyström - 28 december 2009 17:51

Nä nu ska jag sluta blogga för någon timme, nu blir det film hos Lina & Touben. Senare kaffe hos Dan om dom inte sviker :) Nä ja skoja! hi!

Av Johanna Nyström - 28 december 2009 17:39

Vi körde en rolig grej i Fredags. Alla skulle göra en sugbild och såhär blev resultatet :)


    


      


Kanske inte ser ut så kul men det kan jag säga att det var ;)



Av Johanna Nyström - 28 december 2009 17:31

Det finns en sak som jag verkligen kan störa mig på. Och det är när vissa personer gör eller säger saker med FLIT fast dom vet att man tar illa upp och kanske blir ledsen. Hur kan man säga vissa ord/meningar, vara ironisk när man vet att den man gör så mot tar illa vid sig? Eller göra en speciell sak fast man VET att den kommer ta illa upp. Alltså de personer som gör så vad fan tänker dom med? Vill dom såra andra? Eller vad fan är problemet? Vars fan är hjärnan? Speciellt när dom verkligen gör det med mening. Nästan som att dom vill såra andra. Ja jag fattar inte? Det är inte i fötterna felet sitter. Och sen när endel nästan "skryter" med vissa saker, såå jävla löjligt! Nåja, inte mitt problem, det är ju inte jag som kommer stå där ensam i slutändan och inte har någon kvar.

Av Johanna Nyström - 28 december 2009 17:19

Hittade en sida där man kunde se hur mycket ens blogg är värd. och såhär mycket är min värd. Det är ju fan mer än vad jag får i månaden! haha!


Av Johanna Nyström - 28 december 2009 15:54

Tänkte att jag bjuder på lite bilder från Julens festligheter.


  


      


  


      


  


Mer bilder finns på min facebook & (snart) pixbox. http://johannanystrom.pixbox.se


Av Johanna Nyström - 28 december 2009 14:01

Igår for jag & Linn till Snabers, vi laddade upp med filmer, tacos och datorn. Sen kom Dan & Tobbe förbi och hälsade på en sväng eftersom vi hade glömt internet, chips och ett spel. Så vi har suttit och spelat Alfapet och surrat på. Vi såg även en väldigt sjuk och dålig skräck/rysare. Helt värdelös. Och när den var slut kom Amanda också hit :) Vi har hunnit dilla på om allt möjligt. Vid typ tre inatt kanske har dom farit och jag & Linn intog sängläge, och jag somna på störten. Blev inte många timmars sömn natten före så.

Nu sitter jag i köket och kollar runt lite, har vaknat för kanske 40 minuter sen och Linn ligger fortfarande och sover. Direkt hon vaknat blir de väl att packa ihop lite och börja fara hemåt igen. Tråkigt som fan men men.. Hade gärna stannat här i två dagar till men då får jag svälta ihjäl. Haha!



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards