Johannanystrom

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Johanna Nyström - 29 september 2012 15:44


Sötaste Tigro <3


Av Johanna Nyström - 29 september 2012 10:48


Startade dagen med en morgon promenad. Fan så härligt. Önskar jag kunde göra såhär varje morgon men när man jobbar har man ingen lust stiga upp vid fem, halv sex för att hinna. Sen städade jag bort lite av sommar möblerna. Nu är det bara Mattes skrot kvar här ute som jag ska be han ta bort. Ser ut som en tipp utanför oss. 


Igår var det fredag och jag jobbade i vanlig ordning. Sen hjälpte jag Ida fixa i ny lägenheten. Ställa saker på plats och målade om en vägg i köket. Eller vi hann bara grunda så skulle hon måla klart idag. 


Lördag idag och vette tusan vad man skulle ha hittat på under dagen. Ikväll ska ialllafall jag och Matte försöka styra upp något. Jag är små sugen på bio i Luleå men då måste jag få övertalat han också, vilket inte är det lättaste ;) Nåja, nog vettja vi hittar på något som duger oss :) 


Imorgon blir det iaf IKEA!!! woohhoooo..

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards