Johannanystrom

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Johanna Nyström - 19 september 2012 22:08


Jobbat och sen varit på Stuk och toppat till håret. Skönt att de mesta av de slitna är borta. Nu kan man väl borsta håret åtminstone utan att vilja gråta. Köpte mig även en färgbomb. Och Vicky kom med som sällskap, och efter jag var klar for vi till Malin och hälsade på, surra. Vilket var välbehövligt eftersom det kändes som tusen år sen. Sen har jag varit sjukt duktig och städat lägenheten som fan. Bara disken kvar nu. Och nyss kommit hem efter en prommis med Annika. 


Känner att jag hunnit med mycket idag. Mer än vad jag gjort på flera veckor typ. Och att orken funnits med i eftermiddag är ju ett under. Men nu känner jag mig sjukt trött och sliten så ska hoppa i sängs och sussa så sött. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards