Johannanystrom

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Johanna Nyström - 8 september 2012 22:45


Blir så irriterad att tiden går så förbannat snabbt. Helgen är snart slut, igen! Man hinner ju knappt vila upp sig eller göra något. Att vara ledig 2 dagar är alldeles för lite tycker jag. 3 dagar skulle göra susen. Nåja, men men. 


Igår kväll tog jag det mest lugnt. Hade så förbannat tjorv med halsen. Ont och hosta. Samt i bröstkorgen. Men satt hos Annika med henne och Malin, drack thé och surra innan jag knalla hem och såg tv. 


Idag har jag och Matte varit i Vännes hela dagen och kvällen. Ätit tårta för att Micke fyllt år, ätit sjukt god mat och sen kopplat extra lysen på min bil. Köpte dom tidigare i veckan, 3 st NBB. Så nu ser man ju nå i mörkret, vägrar köra utan i vinter som jag gjorde förra året. Det var hemskt. Kom nyss hem iaf och ska ladda ner en film. 


Imorgon gasar jag till Luleå för att äntligen få shoppa. Härligt. Fick tvingat med mig syster som sällskap så man slipper fara själv. Hoppas bara jag hittar en massa då ;)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards